jasså, lockar bott för dig oxå... fakk, kanske ska behålla aprilian o nöjesåka lite i bott även nästa år![]()
Var sugen på de redan i somras faktiskt, fanns inget lämpligt då bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jasså, lockar bott för dig oxå... fakk, kanske ska behålla aprilian o nöjesåka lite i bott även nästa år![]()
Budgeten är specad på ett excelark o där står allt hemligt...Säger inget förrän det är dags o presentera 2008 års racing.
![]()
Jajemän, Rosinante kommer gå i BoTT nästa år också!Ska bli härligt o se!!
misstänker att det kommer gå fortare på rakorna iaf.
Ojoj, nu byggs förväntningarna uppSka försöka få det att se härligt ut
Du får visa hur man kör fort på den![]()
Man bromsar ovanligt lite, gasar ovanligt tidigt och brottas en hel del! Då kommer tiderna![]()
Da er det bekreftet at vi blir minimum 3 norrbaggar i neste års serie, og vi jobber med å få med et par tilSatser på at vi nordmenn skal dominere BoTT´en, akkurat som i SO, SM, EM osv
![]()
Du får ta och träna lite mer på din kondition/uthållighet först gubben
Edit: Blir det någon R ?
Nei, bygger om min med Öhlins rund baut, og jobber med traction-control fra Corse! Samt har nå S-felger og ny eksosOg trener 4 ggr i uken - mye spinning og lite vekter
Hva med deg? Blir det bare R1 i Erf, eller skal du forbedre 10 pl fra i år
![]()
Hehe.. Låter som en bra plan.
Ska kolla lite på TC, ganska sugen på det om det fungerar bra.
Annars tänkte jag förbättre lite ja, någon pallplats tack.
I Erf blir det en 748R fast nu har vi köpt en 999S motor som ska in i den ramen.![]()
Kanske ett gästspel på en R1, vem vet, gick ju bra senast.
Bor du i Oslo ? Åker dit nästa helg.
Nopp bor i Fredrikstad! Hva gjør en Stockholmare i Oslo på denne tiden av åretOslo er blitt en skitby på vinteren
Ducati skrev i fjor at våre sykler var klargjort for ettermontering av TC, alt vi behøver er software
En av gubbene jeg skal kjøre med til året kommer på R´en, og han andre gjør det samme som dere 748 r ramme og 999s motor
Synd du ikke var med på de 2 siste løpene, spes K.torp var en kul opplevelse! Jobber nå med en norsk BoTT-runde, da enten i juni eller september. Men Mikkel skulle gi meg tilbakemelding på om det var noen interesse blant dere andre - har du hørt noe fra han om dette?
Festa lite bara. En weekend i Oslo![]()
Har inte hört något från Mikkel om det ännu, men det kommer väl information om det. Jag skulle gärna prova någon bana i Norge.
Vet du var TC kommer kosta ?
Hehe.. Låter som en bra plan.
Ska kolla lite på TC, ganska sugen på det om det fungerar bra.
Annars tänkte jag förbättre lite ja, någon pallplats tack.
I Erf blir det en 748R fast nu har vi köpt en 999S motor som ska in i den ramen.![]()
Kanske ett gästspel på en R1, vem vet, gick ju bra senast.
Bor du i Oslo ? Åker dit nästa helg.
TC?? Fälgar??? Gubbar, ni är inne på fel spår! Skit i TCn o köp en hel hoj i stället, av något annat märke *host aprilia host*. T.ex. denna vinnarbågen.![]()
Dessutom behöver ju en twin ingen TC, det finns inte effekt nog att riva loss däcket med![]()
TC?? Fälgar??? Gubbar, ni är inne på fel spår! Skit i TCn o köp en hel hoj i stället, av något annat märke *host aprilia host*. T.ex. denna vinnarbågen.![]()
NÄe.. men massor av vriiid och själ.![]()
DQ. Inte fått vinnarhojen såld ännu?! Konstigt med sånt dåligt intresse för en vinnarhoj.![]()
Den är såld och ska gå BoTT nästa år! Fick stänga av telefonen så som det ringde.
Sen att Geir är helt fullsketen med oljedollar är ju en annan sak. Klart han ska åka ducce (hade jag också gjort om jag var norrman)
Den är såld och ska gå BoTT nästa år! Fick stänga av telefonen så som det ringde.
Sen att Geir är helt fullsketen med oljedollar är ju en annan sak. Klart han ska åka ducce (hade jag också gjort om jag var norrman)
Va säger du DQ, slänger du med en TC i priset![]()
![]()
Känns som att det kan bli tungt att hänga med i BoTT nästa årjaja TC sitter väll i högerhanden
.
Behövs ingen TC på en standard-Mille. Chassit är bra och motorn lite trött. Lyckas du Highside:a den kommer jag med blommor och choklad till sjukhuset.Bara slå fullt!
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |