Mahhbechh
Börsmäklarn
- Gick med
- 20 Oct 2005
- Hoj
- Briggs & Stratton
Finns det mycket effekt att hämta ur en Husqvarna TE 570?
I skrivande stund är den... original så när som på sekundärdrevningen.
Jag ringde till Halvards och pratade lite och enligt han så var det ingen revolutionerande effektökning med varken helsystem eller kam, eller båda tillsammans. Men jag ska investera i en TC-kam om inte Olle hinner göra en innan våren, då den med en TC-kam skulle bli lite jämnare från botten och ha lite mer klös på toppen.
Vad säger ni gamla kameler om att införskaffa ett helsystem också när man ändå är igång? Tror ni att det gör gött? För min slutburk är inte dåligt igenproppad med grejer nu så den lär sno en hel del effekt.
/MAHHHHHH.
I skrivande stund är den... original så när som på sekundärdrevningen.
Jag ringde till Halvards och pratade lite och enligt han så var det ingen revolutionerande effektökning med varken helsystem eller kam, eller båda tillsammans. Men jag ska investera i en TC-kam om inte Olle hinner göra en innan våren, då den med en TC-kam skulle bli lite jämnare från botten och ha lite mer klös på toppen.
Vad säger ni gamla kameler om att införskaffa ett helsystem också när man ändå är igång? Tror ni att det gör gött? För min slutburk är inte dåligt igenproppad med grejer nu så den lär sno en hel del effekt.
/MAHHHHHH.

Drygt svar men jag kunde inte låta bli....
.
