PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det blev inga hotpantscheyer.... Men det blir istället hipsterstjejer (hipsters är ju snäppet mindre än hotpants så det får väl fungera...).

Det ryktas om att de ska vara extra snälla mot de med Bombertröja...

är inte det nåt band eller är det heppstars Jag tänker på?:va Jaja bara att det kommer cheyer är ju över förväntan. Nån bomberhodie har Jag ingen men Jag kan fulfejka en tribal på halsen med min proffstushpenna Jag införskaffat.

Ser inte ut som nån bokat upp dom platserna, så jag gör de åt 2 Åkersbergahillbillys!!

Så nu e bordet fullt igen!! :)

Har ju tajtat till mig, så lädret kanske åker på! :rolleyes:

Ska du släpa med dig folkölen....T&T

Jo, man har ju grävt sig en grand canyon till dike kan man säga... Vilka gentlemannamässiga gester och svador skulle kunna rentvå mitt namn?:va

Lägg an en djup och svår framtoning, då kan du skämta om vad som helst och tjejerna gillar dig ändå. Som Peter Wahlbeck. Fast han är ju åas tvålfager, det kanske är det som gör det :va

Lägg an en djup och svår framtoning, då kan du skämta om vad som helst och tjejerna gillar dig ändå. Som Peter Wahlbeck. Fast han är ju åas tvålfager, det kanske är det som gör det :va

iom att Jag ser ut som en rädd apa så spricket den där idén. Man måste ha mer pondus i så fall.

Jag har inga bärs... Ska Jag 1: dricka wiskey så det värker i magsäcken 2: sova en stund?

Jävla skit så kan ja inte komma fick nån jävla allergireaktion igår å så sitter man här nu med klåda å sveta på hela överkroppen.. jääääääääävla skiiiit:huvet :huvet

Dags att ta tag i första groggen och ge sig in i dimman, ses om några timmar :tummenupp.

En phet wirre i varje ben sen bär det av mot långbordet !

Bifogat

• f.JPG
    f.JPG
    69.2 KB · Visningar: 100
Ses vid långbordet då.. kvällens färger går i lime och.. eh lime :va

Det här kommer gå åt skogen - mindre alkoholresistent objekt får man leta efter :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back