PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
åh, ni är av samma skrot och korn ni era gamla låtsasatleter... ska du försöka dig på en ung, fit och stadig pöjk ikväll eller? jag pröjsar din taxi hem, ditt spänstfenomen, om du skulle råka falla av pinn väl tidigt hjärtat! :kär:

Hahahaha. /// Säger pojken som knappt fått pubis hår....Hahaha
 
Icko tog upp stafettpinnen och är nu vår okrönte kung i djurriket !

App app..

De va DU som for till SkÅttland, o tog me dig seden hem..
Sedermera var du på Gåttland o bonka bunkerbetongbaggar!!

Så kasta inte glas i stenhus.. :D


Btw, e de plastjeans ikväll??
Det börjar ju lacka mot jul!! :yoparty
 
Nu är det fan inte länge kvar! :yoparty


Hoppas bara bakfyllan går över snart :näsblod
 
App app..

De va DU som for till SkÅttland, o tog me dig seden hem..
Sedermera var du på Gåttland o bonka bunkerbetongbaggar!!

Så kasta inte glas i stenhus.. :D


Btw, e de plastjeans ikväll??
Det börjar ju lacka mot jul!! :yoparty

Kör silverjeans idag, lite mer hjulpyntad!:D

D1ce ! Inga paraplydrinkar till dig din otrogne jävul!:huvet
 
Mamma räknas inte som sagt. Jag kan peka ut Teo för dig först istället? Allt handlar bara om vem som bjuder på öl först.

Åne! Det här var inte vad vi kom överens om.:mad: Vad hände med hotpantscheyerna? Jag får ta på löparpjucken i stället och lämna godispåsen hemma.
 
fan vad det suger att jag är kvar hemma i götet pga mitt projektarbete som jag va tvungen att ordna i helgen.

Imorse när jag kom till Salongen och skulle färga mina modeller så hade Fudge inte levererat några färger :mad:

FANNNNN ja kunde lika väl vart i sthlm och skakat rumpa :(
 
Åne! Det här var inte vad vi kom överens om.:mad: Vad hände med hotpantscheyerna? Jag får ta på löparpjucken i stället och lämna godispåsen hemma.

No worries, jag ska knäppa läpp. Du ska får presentera dig själv. Det kan ju bli lite svettigt bland damerna kan jag tänka, efter alla triljoners "Ligga?" du fyrat av här genom åren :hihi

fan vad det suger att jag är kvar hemma i götet pga mitt projektarbete som jag va tvungen att ordna i helgen.

Imorse när jag kom till Salongen och skulle färga mina modeller så hade Fudge inte levererat några färger :mad:

FANNNNN ja kunde lika väl vart i sthlm och skakat rumpa :(

Du ser, hår på huvet är bara till besvär.
:flintis
 
Last edited:
Nära nu. Hihi.
Ska bli riktigt kul. :D
 
Det blev inga hotpantscheyer.... Men det blir istället hipsterstjejer (hipsters är ju snäppet mindre än hotpants så det får väl fungera...).

Det ryktas om att de ska vara extra snälla mot de med Bombertröja...

Åne! Det här var inte vad vi kom överens om.:mad: Vad hände med hotpantscheyerna?
 
2 till kan komma å äta då de har vare lite mer avhopp pga sjukdom...Så Hillbilly du kan äta om du vill

Ser inte ut som nån bokat upp dom platserna, så jag gör de åt 2 Åkersbergahillbillys!!

Så nu e bordet fullt igen!! :)

Kör silverjeans idag, lite mer hjulpyntad!:D

Har ju tajtat till mig, så lädret kanske åker på! :rolleyes:
 
Last edited:
No worries, jag ska knäppa läpp. Du ska får presentera dig själv. Det kan ju bli lite svettigt bland damerna kan jag tänka, efter alla triljoners "Ligga?" du fyrat av här genom åren :hihi

Jo, man har ju grävt sig en grand canyon till dike kan man säga... Vilka gentlemannamässiga gester och svador skulle kunna rentvå mitt namn?:va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top