Fuckyouburnout bla. med fet 125a

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lägger upp en liten halvtöntig rulle jag gjorde för några veckor sen:tummenupp

:yoparty

[YOUTUBE-ID]beOfLUw-STY[/YOUTUBE-ID]

Har ni något att klaga på så gör det häldre i någon annans tråd, men om ni verkligen måste, så, visst

:va

Ja det var ju detdär med burnout...vad har du för hastighet på bakdäcket när du ''bränner'' ? 15-20 Km/h ? Man kan ju knappt avgöra om det är gummit som ryker eller om det är kondensrök från ljuddämparen :D

:va

Ja det var ju detdär med burnout...vad har du för hastighet på bakdäcket när du ''bränner'' ? 15-20 Km/h ? Man kan ju knappt avgöra om det är gummit som ryker eller om det är kondensrök från ljuddämparen :D

Ja, det är en 125a, ge mig en större hoj och ett Akörkort så ska du få se på BÖRN

Edit: föresten, jag behöver inte ens ett Akort, ge mig din hoj bara så ska du få se...

Jag har kul med det som jag har tillgång till, det tycker jag är rätt så viktigt. Sen var ju inte filmen till för att impa på någon med min jättefeta börn, men om någon förstår att jag gör det bästa av min situation så är det ju en bonus...

:tummenupp :yoparty :gnissla

Ja, det är en 125a, ge mig en större hoj och ett Akörkort så ska du få se på BÖRN

Edit: föresten, jag behöver inte ens ett Akort, ge mig din hoj bara så ska du få se...

Jag har kul med det som jag har tillgång till, det tycker jag är rätt så viktigt. Sen var ju inte filmen till för att impa på någon med min jättefeta börn, men om någon förstår att jag gör det bästa av min situation så är det ju en bonus...

:tummenupp :yoparty :gnissla

Ja ja...ta det inte så hårt =)
Tror nog du kan peta in ett par växlar till om du trycker lite mer frammåt så du får lite mer snurr på det...

Ööh Limez, håll dig till dansen. Det behärskar du bättre. Hur går det med din discotävling?

Jag har kul med det som jag har tillgång till...
Det är rätt. Det kvittar vad man har. Det viktiga är vad man gör med det man har. Så kul som du har med 125:an nu kommer du förmodligen aldrig att få med en större hoj.

Fast burnouten var ganska fesig :hihi

:rofl

ja, hade man kört utan ljud hade man trott att den va en tvåtaktare på tomgång:lol

men som sagt, det viktigaste är att man har kul, och du hade nog skoj när du spela in den:)

ja, hade man kört utan ljud hade man trott att den va en tvåtaktare på tomgång:lol

håller med:rofl
lite småkul rulle ändå, men jag skulle inte kalla det "en redig fuckyou burnout" ;)

Ja ja...ta det inte så hårt =)
Tror nog du kan peta in ett par växlar till om du trycker lite mer frammåt så du får lite mer snurr på det...

Det ska nog gå ja, men jag vill hälst slippa att byta bakhjulet innan jag säljer den nästa höst :tummenupp :gnissla

Inge bakhjulsåka?:confused:

15 häst och 170 framtunga kilon, you gör the matte :tummenupp fast det går såklart, men jag är inte tillräkligt skillad bara.

Det är rätt. Det kvittar vad man har. Det viktiga är vad man gör med det man har. Så kul som du har med 125:an nu kommer du förmodligen aldrig att få med en större hoj.
Haha, kan nog stämma bra :tummenupp

Ja, se på faan, de går o börna med en Kalsong comet med.

Tack för en bra ide till ett smeknamn :tummenupp Kalsongen :D

men som sagt, det viktigaste är att man har kul, och du hade nog skoj när du spela in den:)

Det stämmer, det var roligt :tummenupp

håller med:rofl
lite småkul rulle ändå, men jag skulle inte kalla det "en redig fuckyou burnout" ;)

Ironi kompis, ironi :rofl Notera även den feta lokala "gangsta"musiken från några killar här i stan, ingen "töntfilm" är komplett utan sån musik :tummenupp :gnissla

Ironi kompis, ironi :rofl Notera även den feta lokala "gangsta"musiken från några killar här i stan, ingen "töntfilm" är komplett utan sån musik :tummenupp :gnissla

aha... du vet väl att ironin är död?:hihi
jaförfan, outlaw:yoparty :rofl

haha det tog ett tag för mig att fatta att det var du som gjorde ljuden i slutet:hihi jag trodde det var en fågel typ örn eller nåt

Ha ha skön film :tummenupp

Men jäddrar i havet :näsblod så sjukt slö knarren verkar vara!

Får man fråga vad den gör 0-100 och vad toppfarten ligger på!? *nyfiken*

You are a pretty fucked up dude :hihi

:tungan

Ha ha skön film :tummenupp

Men jäddrar i havet :näsblod så sjukt slö knarren verkar vara!

Får man fråga vad den gör 0-100 och vad toppfarten ligger på!? *nyfiken*

Haha, ja den är ganska slö, beror väl på vad man gämför med iof.

Toppfarten ligger på 110 kanske 120 om man har tur.
0-100?:gnissla En fikarast ungefär:rolleyes: Nä men seriöst, jag har aldrig räknat på det faktiskt, under 10 sek tror jag iallafall:tummenupp :yoparty

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back