Fuckyouburnout bla. med fet 125a

:tungan

Haha, ja den är ganska slö, beror väl på vad man gämför med iof.

Toppfarten ligger på 110 kanske 120 om man har tur.
0-100?:gnissla En fikarast ungefär:rolleyes: Nä men seriöst, jag har aldrig räknat på det faktiskt, under 10 sek tror jag iallafall:tummenupp :yoparty

Ok!

Ändå jävligt schyst att ha en knarr att åka omkring på, det var min dröm när jag var 16 men jag fixade aldrig någe´ bågekort,:dummer ångrar det som faan idag!:huvet

Ok!

Ändå jävligt schyst att ha en knarr att åka omkring på, det var min dröm när jag var 16 men jag fixade aldrig någe´ bågekort,:dummer ångrar det som faan idag!:huvet

Ja, som fan, om jag jämför med min gammla mt5a(40Km/h) så är ju detta ett riktigt monster :yoparty :gnissla

Jag ångrar inte en sekund att jag fixade 125a, hade inte pallat att åka moppe i 2 år till :näsblod :tummenupp

Jag tycker det är starkt att stå för att man har kul med en skitraka (125a).
Jag började också min bana med en 125a.

Men det var inte mycket fuck i burnouten...eller så vad det det och inte så mkt burnout.

Däremot slutdansen.... euh.:va .... :dummer

Jag tycker det är starkt att stå för att man har kul med en skitraka (125a).
Jag började också min bana med en 125a.

Men det var inte mycket fuck i burnouten...eller så vad det det och inte så mkt burnout.

Däremot slutdansen.... euh.:va .... :dummer

tack:tummenupp

Det kanske inte syns men jag pekar faktiskt finger när jag burnar:gnissla , och som jag skrev tidigare så var det mest på skoj, ironi:tummenupp

:tungan

Haha, ja den är ganska slö, beror väl på vad man gämför med iof.

Toppfarten ligger på 110 kanske 120 om man har tur.
0-100?:gnissla En fikarast ungefär:rolleyes: Nä men seriöst, jag har aldrig räknat på det faktiskt, under 10 sek tror jag iallafall:tummenupp :yoparty

Några 10 sek är det då inte....lägg på momsen minst ! :D

Några 10 sek är det då inte....lägg på momsen minst ! :D

Som sagt så vet jag inte säkert, kan säkert vara över 10 sek också, jag får väl mäta någon dag, lite svårt att räkna i huvudet bara :tummenupp

Ja, det är en 125a, ge mig en större hoj och ett Akörkort så ska du få se på BÖRN

Edit: föresten, jag behöver inte ens ett Akort, ge mig din hoj bara så ska du få se...

Jag har kul med det som jag har tillgång till, det tycker jag är rätt så viktigt. Sen var ju inte filmen till för att impa på någon med min jättefeta börn, men om någon förstår att jag gör det bästa av min situation så är det ju en bonus...

:tummenupp :yoparty :gnissla

HAHA, du får ju skylla dig själv när du går och köper en houysung eller vafan den heter.. en gasgas 125 med 38 pollar hade ju varit lite fetare menar jag men de är ändå en 125:a så skippa snacket med att du behöver större hoj!

HAHA, du får ju skylla dig själv när du går och köper en houysung eller vafan den heter.. en gasgas 125 med 38 pollar hade ju varit lite fetare menar jag men de är ändå en 125:a så skippa snacket med att du behöver större hoj!

Ehh? är du på riktigt?

Jag har aldrig sett dig skriva något positivt.

Det finns folk(som jag) som inte måste ha det värsta bara för att få bekräftelse av någon på ett internet-forum. Jag är nöjd med min hoj och vad du tycker skiter jag fullständigt i!

Den är ju inte laglig, så ditt resonemang haltar fedt. Kanske vill han inte ha en cross heller??

ser ut som fokus garaget vid liseberg ? det är ju så jvla kallt så gör en fireburn i stället så ryker det bättre.(ingen firreburn i medvind ha brandsläckare i beredskap)och så gör ett tydligare fuck-you tecken.
man kan ha skitskojj med en kinesisk 125a.

ring mig om vi ska ellda däck.

Last edited:
Öhh Limez jag hittade en kille som du kan raceA´med!

Det kan nog bli rätt jämt.

[YOUTUBE-ID]JjyJLVWT_eE[/YOUTUBE-ID]

:blah

ser ut som fokus garaget vid liseberg ? det är ju så jvla kallt så gör en fireburn i stället så ryker det bättre.(ingen firreburn i medvind ha brandsläckare i beredskap)och så gör ett tydligare fuck-you tecken.
man kan ha skitskojj med en kinesisk 125a.
ring mig om vi ska ellda däck.

Nej det är i Kungsmässans parkeringshus i Kungsbacka :tummenupp
Nja, däcken är så dyra, :tungan Men om du börnar så kan jag filma :yoparty :tummenupp
170? Väger ju mer än en 1098R, hur kan man få en 125:a så tung?

Man bygger den helt i stål, ingen jävla plastskit!!!!1111one :tummenupp
:rolleyes:

Den väger 150 torr, men torrvikten känns rätt så orelevant i dessa sammanhangen.

Öhh Limez jag hittade en kille som du kan raceA´med!

Det kan nog bli rätt jämt.

FUCKYOU :mad: :mad: :mad: :mad:

:rolleyes: :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back