Värsta barnprogrammet…

Teletubbies ÄR ju gay!
Var det inte tal om att förbjuda programmet i USA eller något annat sekteriktiskt land eftersom särskilt en teletubbie var gay.
Den var rosa och hade "Den internationella gaysymbolen" på bröstet.

Precis som du Jörgen.
Eller?

Var det inte att den hade en triangel på huvet?

Twin är det bögigaste man kan hålla på med, eftersom de flesta homohojpolare jag har kör Ducati, och jag har ju en HD. Twin=bög helt klart.

Twin är det bögigaste man kan hålla på med, eftersom de flesta homohojpolare jag har kör Ducati, och jag har ju en HD. Twin=bög helt klart.

Jaha, då var man för evigt dömd till att köra radfyra då...

För att återgå till barnprogrammen, Hajk såg man ju, och det minns jag var bra, men andra påstår att det var skit-töntigt, hur var det egentligen? :va

Tjipp tjipp!

Jaha, då var man för evigt dömd till att köra radfyra då...

För att återgå till barnprogrammen, Hajk såg man ju, och det minns jag var bra, men andra påstår att det var skit-töntigt, hur var det egentligen? :va

Tjipp tjipp!

Precis...

Jag gillade Hajk, och Sant&Sånt älskade jag. Det fanns även en serie som hette "Kråkguldet" som jag tycket var kuslig men ändå såg fram emot att se.
En liknande serie hette Kullamannen

Var det inte att den hade en triangel på huvet?

Tinky-Winky hette den och hade handväska.
Rosa var antagligen en fördom från mig.
[YOUTUBE-ID]w-428Lvc24Y[/YOUTUBE-ID]

Men vafaan!

HAr ni helt glomt bort Pellepennan och Suddagumman!

Detta kommunismens varsta verktyg i indoktrineringens tidevarv: 70-talet

Svartvitt till raga pa allt, och man fick resa med till olika delar i varlden i en .... ostkupa!

"som av en handelse" hamnade man alltid (trakigt nog) i ett utsvultet afrikaland med ledsna barn i svarvitt med flugor overallt och svullna magar...

Vafaan jag var inte mogen att ta in den politiska bilden som sexaring, och blev enbart besviken over dessa svartvita stillbilder, pa barn som sades vara hungriga - men ju sag matta ut :va
Hade svart att fa ihop det att barn som hade storre mage an mig och syrran kunde vara hungriga.
Stor bom dar i domedagspedagogiken saledes.

Nej varje gang programet startade, satt man dar och hoppades: HOppas de reser till nagon ROLIG plats den har gangen dar barnen leker och har skoj.

Att jag, SKULLE ha daligt samvete och lara mig en laxa infor framtiden var som sagt inte saaa latt att forsta. Iaf inte da.

Skitprogram.
Av elaka skitmanniskor.

Haha ja med. Minns att ja tyckte dockorna såg onda och farliga ut mest skrotnisse. :D

Men ni har glömt dom där skadade danska dockorna. minns ej vad dom hette, men dom var sånna i garn med garnhår mf och snacka danska. och nu när vi e inne på danmark. så måste ja hylla den danska björnen. knallgul med röa gummistövlar. just de bamse och kylling:tummenupp Fatta 0 men sjukt kul tyckte ja de var

Allt som sändes när jag var barn var ju inte direkt bra. Men en liten guldklimp ni inte nämnt: Hjulben & Gråben. Sadistisk humor när den är som bäst.

Nya/Nyare tecknade rullar i stil med Pokemon, Ben 10, Transformers, etc tycker jag suger stenhårt, men så har jag gått och blivit gubbe oxo...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025