0-100km/h

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen 350 exc-f Sixdays -14
Filmklipp med 0-100km/h-körningar

Har sett en del trådar med frågor ang vad en hoj gör 0-100km/h på, samt hoj kontra olika bilmodeller.
Sprang på en sida med en massa filmklipp med just 0-100km/h körningar. Både med kända och okända hojmodeller samt en del bilar, gud förbjude i denna forumdel ;)
Finns säkert ngn som tycker det är kul att titta på även om det till stor del hänger på hur skicklig föraren är på att växla. Vissa var lite sega med växlingarna tyckte iaf jag. Men lite kul är det allt.

Här är länken iaf: http://user.wazamono.jp/kasokusure/E-index.html

P.S Gjorde en sökning men hittade ingen som länkat till samma sida innan. Ber om ursäkt annars.

Last edited:
länken funkar ju inte:gråta

Skitlänkar, funkar inte för mig heller. Jag såg fram emot en trevlig stund tillsammans med datorn, men nu är hela kvällen förstörd!

Du verkar vara rätt ute. Det var en massa klipp på länkjäveln som helt plötsligt slutat fungera. Men det stod också ngt med dragbattle och jag tycker mig känna igen ngt klipp. Hann aldrig själv kolla igenom alla klipp på sidan jag länkade till själv tyvärr. :(

Trodde först att det hade kaikat ihop för de som kör firefox men så var icke fallet då tydligen. Skitlänk helt enkelt. My apologize to those who have suffered;)

Ha. FJ1200 5.91 sek. Sopa att köra, Varvade inte ens ur fullt innan växling. Jag har spöat en R1:a till 100. Inte så svårt, inga problem med att framhjulet vill lyfta. (efter 100 kommer förstås R1:an som ett skott)

mmm gammel kawa zx10 håller ju sig bra en fasten väger fläsk 3.37. undra vad mitt bygge klarar då till 0-100 som väger minst 40kg lättare :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back