Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi kan kanske slå våra loppätna skallar ihop och rädda världen? Eller bara dricka mycket öl medan vi försöker ;)

Förväntat är dock att ammunitionsåtgången under denna operation kommer vara enorm, då okunskap börjar bli ett utbrett problem i samhället... Jag ska genast påbörja en familjesanering här hemma som ett första steg :brynad

Jag tycker vi börjar med ett planeringsmöte och bjuder in 2-3 flak med öl för att kunna lägga upp strategier.:öl

Prisa gud!

Jag håller med till punkt och prick. Kunskap är makct ( :rolleyes: ) och okunskap är osexigt. Och kom nu inte alla 123490762345 medlemmar på SH och skyll på dyslexi, för den gubben går inte.

//J. Ajagharocksålitetråkigtpåjobbet.

Judith: Det var längesen jag höll med/uttryckte något sådant här. Ahhh, det känns bra. (Jag har en gammal godingtråd liggandes, kanske ska liva upp den igen? :tungan)

I ett anfall av fyrkantighet där jag förfasade mig över den bristande förmågan att skilja på de och dem i skrift så snubblade jag över följande text som gör ett försök att förklara hur det ska vara:...

Och Ja, jag har tråkigt på jobbet idag... :rolleyes:

Jag håller med Skrutten, okunskap är början till kaos vilket i slutändan kommer leda till mäsklighetens fall...

Plötsligt kände jag mig oerhört träffad :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...