Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi kan kanske slå våra loppätna skallar ihop och rädda världen? Eller bara dricka mycket öl medan vi försöker ;)

Förväntat är dock att ammunitionsåtgången under denna operation kommer vara enorm, då okunskap börjar bli ett utbrett problem i samhället... Jag ska genast påbörja en familjesanering här hemma som ett första steg :brynad

Jag tycker vi börjar med ett planeringsmöte och bjuder in 2-3 flak med öl för att kunna lägga upp strategier.:öl

Prisa gud!

Jag håller med till punkt och prick. Kunskap är makct ( :rolleyes: ) och okunskap är osexigt. Och kom nu inte alla 123490762345 medlemmar på SH och skyll på dyslexi, för den gubben går inte.

//J. Ajagharocksålitetråkigtpåjobbet.

Judith: Det var längesen jag höll med/uttryckte något sådant här. Ahhh, det känns bra. (Jag har en gammal godingtråd liggandes, kanske ska liva upp den igen? :tungan)

I ett anfall av fyrkantighet där jag förfasade mig över den bristande förmågan att skilja på de och dem i skrift så snubblade jag över följande text som gör ett försök att förklara hur det ska vara:...

Och Ja, jag har tråkigt på jobbet idag... :rolleyes:

Jag håller med Skrutten, okunskap är början till kaos vilket i slutändan kommer leda till mäsklighetens fall...

Plötsligt kände jag mig oerhört träffad :va

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back