Världens sämsta djur!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
sloth20052small.jpg

Cool ju! :D
Den borde klippa naglarna.

Har länge funderat på vad marsvin och kaniner är bra för, totalt intelligensbefriade.

Katt är ett jävligt dåligt djur tycker jag... Totalt menigslöst att ha en katt om man inte bor på en gård där den gör nytta och fångar gnagare... Dom jävlarna som släpper ut dom lösa i villaområden, så kommer dom hem när dom vill ha mat och en liten klapp på huvudet, och sen ut igen, och dödar massa jävla fåglar och harungar... I jaktlagstiftningen står det att om en katt kommer in på din mark och inte har halsband på sig så är det fritt fram att skjuta den... Så ni som bor nära mig och släpper ut era katter kan ju sätta på ett litet halsband för säkerhets skull (nu får man ju inte skjuta i planlagt område, men ändå)...
Hur jävla roligt hade det varit om jag köppte en liten rottweiler (hund) och släppte ut den varje morgon, och lät den springa fritt och döda det den kom åt?
Ett sånt jävla liv det hade blivit!

Jag har varit centimeter ifrån att sparka ihjäl en äcklig jävla katt som gjorde utfall mot min hund(som i sin tur trodde att katten ville leka). Men som tur var fick jag undan hunden och sansade mig lite.

Det finns bara en typ av kattägande jag accepterar, det är innekatter, kanske med möjlighet att komma ut då och då... KOPPLADE, eller lösa men kontrolerade, dvs. komma på innkallning osv. berätta gärna om ni vet en katt som kommer på inkallning, vad kan det vara? 1/500?

:rolleyes:
Jag står för mina åsikter, men jag kommer inte argumentera, tror jag, ville bara ventilera mig

Last edited:
Jag har varit centimeter ifrån att sparka ihjäl en äcklig jävla katt som gjorde utfall mot min hund(som i sin tur trodde att katten ville leka). Men som tur var fick jag undan hunden och sansade mig lite.

Jag står för mina åsikter, men jag kommer inte argumentera, tror jag, ville bara ventilera mig

Manlig hund du verkar ha om du tror den ska bli uppäten av en katt. Hade det vart min katt hade jag förstått att du vart rädd.

Manlig hund du verkar ha om du tror den ska bli uppäten av en katt. Hade det vart min katt hade jag förstått att du vart rädd.

Hunden är en tjej och är inte särskillt manlig nej:tummenupp

Katter kan göra massa jävla skit med sina klor, jag vill inte ha en blind hund, tyvärr.

Edit: kom på en grej, vänd på det du sa:

"Manlig katt du verkar ha om du tror den ska bli uppäten av en hund. Men jag förstår att du är rädd."

Tänk dig att jag skulle ha en såkallad "kamphund" och säga så till en kattägare som gormade och skrek om att jag skulle ta bort hunden från hans katt, när hunden bara ville leka?
Vilken reaktion skulle jag då fått?

Last edited:

Katter kan göra massa jävla skit med sina klor, jag vill inte ha en blind hund, tyvärr.

"Manlig katt du verkar ha om du tror den ska bli uppäten av en hund. Men jag förstår att du är rädd."

Tänk dig att jag skulle ha en såkallad "kamphund" och säga så till en kattägare som gormade och skrek om att jag skulle ta bort hunden från hans katt, när hunden bara ville leka?

Jag hade låtit den försöka så hade jag sparat ett par hundra på kattmat.

Jag skulle tycka mest synd om hunden.

Jag hade låtit den försöka så hade jag sparat ett par hundra på kattmat.

Det är inte en sån här du har eller?

jaguar.gif

Tror att vi är på samma sköna provocernings humör men har olika åsikt bara:tummenupp

Kul som fan dygnet runt (ej 04.00-04.30) Bara på Sporthoj.com! :tummenupp

Men om vi vänder på det.

Skulle mot förmodan en kamphund nypa en av våra killar här hemma,så skulle jag lätt kunna plocka ner Barretan i från väggen och gå på hundjakt.

Men om vi vänder på det.

Skulle mot förmodan en kamphund nypa en av våra killar här hemma,så skulle jag lätt kunna plocka ner Barretan i från väggen och gå på hundjakt.

Nu ska vi inte blanda in "kamphundar", även om det var jag som tog upp det från början.

Denna tråden handlade ju om dåliga djur

:rolleyes: :gnissla :tungan

Jag och två kompisar var på väg till hotellet i Athen.
Fulla (självklart).
När vi gick genom ett (dött) bostadsområde, så kom det en katt mot oss.
Äcklig djävul.
När den kom närmare bytte vi till andra trottoaren.
Manligt!

Katt är ett jävligt dåligt djur tycker jag... Totalt menigslöst att ha en katt om man inte bor på en gård där den gör nytta och fångar gnagare... Dom jävlarna som släpper ut dom lösa i villaområden, så kommer dom hem när dom vill ha mat och en liten klapp på huvudet, och sen ut igen, och dödar massa jävla fåglar och harungar... I jaktlagstiftningen står det att om en katt kommer in på din mark och inte har halsband på sig så är det fritt fram att skjuta den... Så ni som bor nära mig och släpper ut era katter kan ju sätta på ett litet halsband för säkerhets skull (nu får man ju inte skjuta i planlagt område, men ändå)...
Hur jävla roligt hade det varit om jag köppte en liten rottweiler (hund) och släppte ut den varje morgon, och lät den springa fritt och döda det den kom åt?
Ett sånt jävla liv det hade blivit!

Det finns bara en typ av kattägande jag accepterar, det är innekatter, kanske med möjlighet att komma ut då och då... KOPPLADE, eller lösa men kontrolerade, dvs. komma på innkallning osv. berätta gärna om ni vet en katt som kommer på inkallning, vad kan det vara? 1/500?

Det där passar även in på sådana där vilsna ungdomar :rolleyes:

Last edited:
Katter är sköna djur men något Jag kan hålla med Limez om är att vafan ska ma ha sånna för om man inte har tex en gåsd? inte minst för kattens skull. Detta gäller även hundas, mm.

Aye.jpg

Aye-Aye

söker mat i trädstammar genom att först knacka på trädet, sedan gnaga ett hål, för att till sist "pulla" ut maten med sina förlängda långfingrar.. hehe

ny kandidat kanske? :D

Åh, var köper man en sån?

Katt är ett jävligt dåligt djur tycker jag...

Säger han som försöker utöva avancerade sexuella lekar med sin moppe. Känner att jag inte heller behöver ha nå argument för katt, hans bild räcker.

;)

Last edited:
*/ ?>
Back