Världens sämsta djur!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Blobfish.jpg

Farsans passfoto! Hur fan har det hamnat här?

Förlåt, det borde jag anat. Ford dieselpickis brukar ju inte vara fotomodellkillarnas förstaval. :hihi

Jag var en hunk i mina yngre år men AC´n i forden är av samma slag som de som sitter i kylhallarna i slakthusområdet så det du ser är sporadiska köldskador i kombination med tidigare nämnda dålig morgon.

Jag var en hunk i mina yngre år men AC´n i forden är av samma slag som de som sitter i kylhallarna i slakthusområdet så det du ser är sporadiska köldskador i kombination med tidigare nämnda dålig morgon.

Aha, jag trodde det var den där testosteronstinna gympillerlooken! :hihi

On topic så vete tusan om inte människan är bra hjälplös på många sett förutom intelligens. Utan päls är vi, klena, halta och lytta och i behov av glasögon och mediciner och kläder etc. Utslängda utan kläder i skogen så här års och vi skulle på sin höjd vackla runt några timmar sedan dö. När vi människor väl ordnat de kringarrangemang vi behöver för att kunna "leva" så dör djur och natur runt oss. Vi är ömhetstörstande och egenkära, blir vi inte sedda så faller vi i djup depression. :gnissla

Aha, jag trodde det var den där testosteronstinna gympillerlooken! :hihi

On topic så vete tusan om inte människan är bra hjälplös på många sett förutom intelligens. Utan päls är vi, klena, halta och lytta och i behov av glasögon och mediciner och kläder etc. Utslängda utan kläder i skogen så här års och vi skulle på sin höjd vackla runt några timmar sedan dö. När vi människor väl ordnat de kringarrangemang vi behöver för att kunna "leva" så dör djur och natur runt oss. Vi är ömhetstörstande och egenkära, blir vi inte sedda så faller vi i djup depression. :gnissla

Låt bli rödvinet nu Jürgen! Ta en gösser, rapa och bli som folk!

"Jag minns min första öl", Tom Waits. (Reservation fö stvningen på namnet).
Inte helt olikt endel av mina tidiga exkursioner i sprithävandets konst.

Njae... Fast där har du faktiskt fel...
Hammarhajen har utvecklat ett sjätte sinne och känner av
svaga strömmar från musklerna i andra fiskar med den där..
prylen... :D

Näe.:3freak

Alla arter av hajar har ett kanalsystem med nån gel som känner av magnetisk och elektrisk energi.:mattias

*/ ?>
Back