Bilder på era husdjur

Hösthund v.2

Stiligt hängbukssvin, hittar den tryffel? :va :arsele

Allvarligt talat trevliga bilder!
 
En tår rinner och orden vill inte riktigt infinna sig, saknaden är stor över våran älskade Rozzi som vi tyvärr blev tvugna att avliva förra veckan, två dagar innan lillebrodern Hamilton kom till oss. Ett fall på 8 meter resulterade i ett brutet ben, och i samråd med veterinär tog vi det tunga beslutet att det bästa var att han skulle få slippa att lida och somna in.

Tack för den lilla tiden vi fick underbara fina Rozzi.


Brevid mig sitter Hamilton helbror som han är till Rozzi så känns det ändå att en liten bit av honom lever kvar

Du fattas oss, bite bite bite-kissekatten.

/Matte o husse.
 

Bifogat

  • älskad-saknad1.JPG
    älskad-saknad1.JPG
    113.5 KB · Visningar: 102
Last edited:
En tår rinner och orden vill inte riktigt infinna sig, saknaden är stor över våran älskade Rozzi som vi tyvärr blev tvugna att avliva förra veckan, två dagar innan lillebrodern Hamilton kom till oss. Ett fall på 8 meter resulterade i ett brutet ben, och i samråd med veterinär tog vi det tunga beslutet att det bästa var att han skulle få slippa att lida och somna in.

Tack för den lilla tiden vi fick underbara fina Rozzi.


Brevid mig sitter Hamilton helbror som han är till Rozzi så känns det ändå att en liten bit av honom lever kvar

Du fattas oss, bite bite bite-kissekatten.

/Matte o husse.

Det var mycket tråkigt:(
 
En tår rinner och orden vill inte riktigt infinna sig, saknaden är stor över våran älskade Rozzi som vi tyvärr blev tvugna att avliva förra veckan, två dagar innan lillebrodern Hamilton kom till oss. Ett fall på 8 meter resulterade i ett brutet ben, och i samråd med veterinär tog vi det tunga beslutet att det bästa var att han skulle få slippa att lida och somna in.

Tack för den lilla tiden vi fick underbara fina Rozzi.


Brevid mig sitter Hamilton helbror som han är till Rozzi så känns det ändå att en liten bit av honom lever kvar

Du fattas oss, bite bite bite-kissekatten.

/Matte o husse.


:gråta
ta hand om er :krama

.sofia
 
Här kommer en bild på vår buse som inte ens har flyttat hit än!
Lotus%20sitter.jpg
 
index.php


En av de ormar som jag hade för några år sedan...
Visst är den helt underbar.. :)
 
En tår rinner och orden vill inte riktigt infinna sig, saknaden är stor över våran älskade Rozzi som vi tyvärr blev tvugna att avliva förra veckan, två dagar innan lillebrodern Hamilton kom till oss. Ett fall på 8 meter resulterade i ett brutet ben, och i samråd med veterinär tog vi det tunga beslutet att det bästa var att han skulle få slippa att lida och somna in.

Tack för den lilla tiden vi fick underbara fina Rozzi.


Brevid mig sitter Hamilton helbror som han är till Rozzi så känns det ändå att en liten bit av honom lever kvar

Du fattas oss, bite bite bite-kissekatten.

/Matte o husse.

Men kära nån? Avlivad för ett benbrott? Antingen är det en oförsäkrad katt eller en sjujävla fraktur...

Stackars lilla kisse. :(
 
"detta ser verkligen inte bra ut sa veterinären

Men kära nån? Avlivad för ett benbrott? Antingen är det en oförsäkrad katt eller en sjujävla fraktur...

Stackars lilla kisse. :(

Mycket illa fraktur (snedfraktur bakben), hade troligen också inre skador, brutna revben,blödde ifrån ansiktet. Inget träd eller liknande som dämpade fallet ner på gatan. Han led och även om det känns oerhört jobbigt så känns det som att vi tog ett rätt beslut :gråta Ligger nu begravd på en fin minneslund med sin favoritfilt och favoritmus.

Letade efter lite info och fann det här; kan ju vara en bra ide om man har ett fint foto på sitt djur:) http://www.supergrafik.se/default.aspx
 
Last edited:
Vårat vilddjur Brasse.Nu 3 år.
 

Bifogat

  • yuil 211.jpg
    yuil 211.jpg
    118.1 KB · Visningar: 42
  • yuil 214.jpg
    yuil 214.jpg
    123.9 KB · Visningar: 41
  • Bild 054.jpg
    Bild 054.jpg
    136.5 KB · Visningar: 36
hahahaha

hittade en bild på våran gamla instruktörs vovve..
 

Bifogat

  • gunvald.jpg
    gunvald.jpg
    31.7 KB · Visningar: 113
Mina grabbar, brorsor som hängt ihop sedan födseln.
dock på vistelse hos mina päron då sambon blivit allergisk, framtiden är oviss.

Vita Gaston är ser just nu ut som en pudel, stackarn.
 

Bifogat

  • Gaston.jpg
    Gaston.jpg
    33.4 KB · Visningar: 41
  • DSC00026 (Large).JPG
    DSC00026 (Large).JPG
    120.4 KB · Visningar: 47
  • DSC00156 (Large).JPG
    DSC00156 (Large).JPG
    108.7 KB · Visningar: 42
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top