Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Tack för alla svar!
Anledningen till att man INTE ska ha varningsblinkers på är att man såklart ska kunna blinka när man ska svänga.
Kör hårt!
Kan du inte låna en dragstång från något företag i närheten så slipper du sitta på helspänn hela tiden för att den framfört måste bromsa.
Vet inte vilken hastighet du för dra i men det vet säkert någonannan här.
Mycket viktigt! Dels så blir det hoppigt och ryckigt när man ska igångannars, och dels så utsätter det hoppandet och ryckandet bogserlina, krokar och fästpunkter för stor belastning. Jag råkade en gång ut för att en krok på en bogserlina rätade ut sig (nylonrep som inte var särskilt elastiskt och krokar av bockad rundstång) så att kroken kom och flög genom bakrutan och landade mellan framsätena och hela bilen blev full med glaskross.30 kmh och linan brukar väl vara 3m. Tänk på att hålla den uppspänd och att den som sitter i bilen bakom bromsar med när ni stannar in så att ni sllipper slacket varje gång ni ska iväg igen... lycka till.
Jag bogserade tjejens Golf tvärs genom stockholm i somras, det gick alldeles utmärkt i 100
I höjd med Kista vann vi ett rödljusrace mot en V40Å min Skoda har ändå bara 115 hk
Å ja, han raceade han också!
![]()
![]()
Nu ska vi inte va såna![]()
Varning varning Mytoman varning!
Hade dom inte snackat engelska så hade jag gissat på 08Här kommer f.ö. en instruktionsfilm![YOUTUBE-ID]9z_wlRnNAhI[/YOUTUBE-ID]
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |