Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Hört talas om myteri? :vissel

Haha jodå...!

Ska se om Maffan tycker det är intressant att förfesta hos dej.. Men om han tycker det är så vi typ.. Hm, tänka... 6 st tror jag, eller kanske 5? Ja, vi är några st iaf...! :rolleyes:

Haha jodå...!

Ska se om Maffan tycker det är intressant att förfesta hos dej.. Men om han tycker det är så vi typ.. Hm, tänka... 6 st tror jag, eller kanske 5? Ja, vi är några st iaf...! :rolleyes:

Hur många ni är, är absolut det minsta problemet.

The more, the merrier!

Hur många ni är, är absolut det minsta problemet.

Finns det hjärterum...

Haha okej, bra...! Ska ta ett snack med The Maffan!

Maffans svar på mitt sms "Nej. Han har en etta och det kommer 40 pers"

Så rolig var han...

Last edited:
Haha okej, bra...! Ska ta ett snack med The Maffan!

Maffans svar på mitt sms "Nej. Han har en etta och det kommer 40 pers"

Så rolig var han...

40 pers var nog en underdrigt, och förmodligen inget problem ändå!
(det är faktiskt en tvåa!)

Förra året var ni väl 53 i hans 1½a? (bara för att stå mellan Swish o Almings lgh-storleksbestämelse :D )

Sådär ja, de va ju kul..
Fick nya jobbschemat precis, uppskriven att jobba hela helgen fast ja sa till för en månad sen att ja ska va ledig..

Förra året var ni väl 53 i hans 1½a? (bara för att stå mellan Swish o Almings lgh-storleksbestämelse :D )

Aliming har ju varit hemma hos mig så han har såklart järnkoll!

Maffan, ja, vad han har fått sin fakta från vet jag inte men det ställer illa.

Förra året var vi 53 pers. i min tvåa på 56 kvm. Visst, det fanns inte sittplatser till alla samtidigt, men fan, man går väl inte på (för)fest för att sitta ensam i en hotellougne och dricka drinkar och lyssna på pianomusik :gnissla
Jag föredrar lite mer stöj, stök och fart!

Sådär ja, de va ju kul..
Fick nya jobbschemat precis, uppskriven att jobba hela helgen fast ja sa till för en månad sen att ja ska va ledig..
Så...du kan omöjligen byta bort skiten och komma?

Aliming har ju varit hemma hos mig så han har såklart järnkoll!

Maffan, ja, vad han har fått sin fakta från vet jag inte men det ställer illa.

Förra året var vi 53 pers. i min tvåa på 56 kvm. Visst, det fanns inte sittplatser till alla samtidigt, men fan, man går väl inte på (för)fest för att sitta ensam i en hotellougne och dricka drinkar och lyssna på pianomusik :gnissla
Jag föredrar lite mer stöj, stök och fart!

Så...du kan omöjligen byta bort skiten och komma?

De e lugnt, nu e de fixat,så nu e de party on igen..
Dock får jag jobba på fredan till kl 5 på lördagmorgon o börjar igen på måndan kl 18...men de e smällar man får ta, bad faktiskt bara om ledigt 3-4de o de ringde själv nyss o rättade till felet.

Nähä, nu bytte vi taktik. I stället för att prata med bossen ska jag snacka med Mr Jkay Den Långsamma. Bättre framgång där kanske! :tungan

Ja, JKay var av en helt annan kaliber än Maffan!

Det ser ut som om ni får dras med 2 skåningar i Marks lilla lägenhet! :D

*/ ?>
Back