Det var Milla.. Du såg för övrigt rätt nöjd ut...
![]()
What.
Jag var ungefär lika nykter som dig och helt oskyldig. Mig veterligen var det herrn själv som gjorde det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var Milla.. Du såg för övrigt rätt nöjd ut...
![]()
Jag var ungefär lika nykter som dig och helt oskyldig. Mig veterligen var det herrn själv som gjorde det 
Någon tröck ner det i mina brallor![]()

Jaa, man vet ju aldrig vilka fula fiskar det gömmer sig bakom nicken!![]()
Du var längre, smalare och sötare än jag trodde!![]()
Hmm. Det enda jag hittade bildbevis för var 3 strypgrepp, och dom inte ens på en och samma person. Och en "nerbrottning" eller dyl. av Jürgen...
Är det bättre än sist?![]()

Right.
det var därför jag höll mig hemma vettu...
Hur f*n kan ni vara så dumma då att ni försöker supa mig under bordet med saft!?![]()
Även om det inte finns bild på det, så blev jag offer för stryptag... igen.Dessutom har han tagit till sig sån där "poke" (från facebook ni vet).. Ont som fasen kan det göra iaf
Larzon fick bevittna allt, så det har faktiskt hänt
![]()
Bättre o bättre..
Ska ha tvångströja(en sån där kramgo, vit sak..) på mig nästa gång...![]()

Någon tröck ner det i mina brallor![]()
En hel![]()
Vilken fest![]()
En hel![]()
Vilken fest![]()
Köp två![]()
Jaa, hon hade en cider ett tag oxå, tills jag fick den..![]()

Right.
det var därför jag höll mig hemma vettu...
Var glad för det, annars hade du säkert blivit utsatt för mina strypgrepp eller nåt..
Eller utsatt dig själv..![]()

Man försöker väl inte strypa sig själv?![]()
Jahaja. Här vart det inge fest.
Satt hemma med feber o svor.
Fast å andra sidan huvudvärken jag haft i ca tre veckor nu har känts som om jag supit i tre veckor o sedan kom bakfyllan ikapp o har nu hållit i sig i tre veckor.
Så egentligen kanske jag var på nå fest nånstans ändå. *asg*

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |