Sh-pub 27/10-07!!!!!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Stramar det nånstans då eller?? :va

En gammal härlig gubbe jag jobbade med en gång förklarade (som försvar för att han alltid släppte väder) att när man blir gammal så drar skinnet i nacken ihop sig, och det medför att anus dras isär så om man böjer sig fram så släpper man alltid en brakare.
Kanske kan vara nåt sånt?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hmm. Det enda jag hittade bildbevis för var 3 strypgrepp, och dom inte ens på en och samma person. Och en "nerbrottning" eller dyl. av Jürgen...

Är det bättre än sist? :va

Kan du inte ta den när larzzon kvistar runt med mig istället? :gnissla :hihi
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
App app app :whip Jag är inte en dag över 12!
Du e bara avis för att du inte får åka med på bönpallen :öga

Bönpall!? :confused: Det är väl snarare russinpall på såna där :va
Nej du, jag föredrar att köra själv :nicka

Näe, de kan man inte bli på saft..
Dt krävs starkare varor då!! :fakta

Hur f*n kan ni vara så dumma då att ni försöker supa mig under bordet med saft!? :dummer

Hmm. Det enda jag hittade bildbevis för var 3 strypgrepp, och dom inte ens på en och samma person. Och en "nerbrottning" eller dyl. av Jürgen...

Är det bättre än sist? :va

Även om det inte finns bild på det, så blev jag offer för stryptag... igen. :pangihuve Dessutom har han tagit till sig sån där "poke" (från facebook ni vet).. Ont som fasen kan det göra iaf :näsblod Larzon fick bevittna allt, så det har faktiskt hänt :gnissla
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:pangihuve Dessutom har han tagit till sig sån där "poke" (från facebook ni vet).. Ont som fasen kan det göra iaf :näsblod Larzon fick bevittna allt, så det har faktiskt hänt :gnissla

Jag ber om ursäkt :(

Ngn hojåkare stal plastdjuret jag fick av dig :gråta
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Plastdjuret var Ingels vän.. Han var lite kraschad och nersupen där på kvällskvisten.. Jag lämnade honom till Pucken när jag gick hem, sen vet jag inte vad som hände :näsblod

Det var det fler som var... :glömdet

Ok. Han fick sitta i min bröstficka och titta ut, förhoppningsvis var det Ingel som tog tillbaka den.
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Menar du att du inte kommer ha förfest då heller? :skrämd

Det var kul att träffa alla göteborgarna! :yoparty Ullis var underhållande som alltid ! ;) :krama Gustav1 är ju en jäkla trevlig kille! :D Icko verkade kämpa tappert? :tungan Jag saknade Fridas förfest!!!! Mindre folk än förra gången, men lika trevligt folk!

men om det r den 2:a så kan jag styra upp en fest men jag måste ta det lite lugnare så jag slipper skapa onödigt mkt kö på flyget på söndagen :gnissla
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det var det fler som var... :glömdet

Ok. Han fick sitta i min bröstficka och titta ut, förhoppningsvis var det Ingel som tog tillbaka den.

Hmm, läste nu efteråt vad jag skrivit och såg att det kan tolkas lite fel.. Menade såklart att dinousarien var kraschad och nersupen (Larzon doppade honom i diverse drinkar, Ullis hade en liten romans med djuret också :va ).. Inte att Ingel var det.. Fast han hoppade ju iof runt med min krycka och låtsades, och var nersu... eller.. nej.. :confused: :näsblod
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top