Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser riktigt bra ut. Inte ett dugg avundsjuk på den fina svingen.![]()

precis min tanke. lacken på ramen va också jävligt fräsch.
Ägaren innan är en polare till mig och han plockade ner och lackade om den nyligen, kanske därför![]()
Just en av anledningarna att vi köpte denna hoj. Hela ramen och svingen är pulverlackade i silver.
Ska köpa ny plast på vänster sida och kanske en annan framlykta som ger lite bättre ljus.
Sen blir det kanske nåt mera tror jag......
Ägaren innan är en polare till mig och han plockade ner och lackade om den nyligen, kanske därför![]()
Just en av anledningarna att vi köpte denna hoj. Hela ramen och svingen är pulverlackade i silver.
Ska köpa ny plast på vänster sida och kanske en annan framlykta som ger lite bättre ljus.
Sen blir det kanske nåt mera tror jag......
ÄR jag korkad eller varför har alla märken på sina svingar?![]()

jaha, så det är alltså som jag trodde, skrapmärken efter asfalt![]()
Smart konstruktion Honda

Japp Hoppar du alldelse för högt och väger lite för mycket så slår fotpinnarna i svingen.Smart konstruktion Honda
![]()
Min sving ser riktigt jävlig ut. Jag trodde först förra ägaren kört vinkelslipen i den för det ser i princip ut så.![]()
jaha, då va det svaretJapp Hoppar du alldelse för högt och väger lite för mycket så slår fotpinnarna i svingen.Smart konstruktion Honda
![]()
Min sving ser riktigt jävlig ut. Jag trodde först förra ägaren kört vinkelslipen i den för det ser i princip ut så.![]()


13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.Vad rekommenderar ni för drevning nu när det blir 17" istället för 18" bak.För att kunna hålla varven någorlunda nere vid landsvägskörning.
13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.

13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.

Jo men 14/38 är ingen bra orginaldrevning. De flesta jag vet byter en kugg fram till 13/38 och då blir 14/38 bra för motarden. Men 13/38 funkar också om man vill utan att dne varvar sönder helt. Eftersom drev till crm är mycket svårt att få tag i har man bara ett begränsat antal drev att välja mellan.Man borde väl öka framdrev för att hålla varven nere, så om det är 14/38 org och der varvar för mkt med motarddäck bör han väl gå upp i storlek fram![]()
Den drevningen kan fungera bra om man enbart skall ha den som transportmaskin.14/36 satt orginal på nsr:en så jag ska kika imorrn vad det sitter på denna hoj.

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |