RR:Benny
Äldre än gatan du kör på
STORT Grattis
Det blir till å jaga Pirellis SC4 till nästa år... antar jag....
Mvh
//
Benny

Mvh
//
Benny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kallas avundsjuka Martin och det är en av de största folksjukdommarna vi har här i Sverige. Men det visste du ju redan eftersom du är Doktor.![]()
Ni van en välförtjänt seger.![]()
TackSTORT Grattis![]()
Mvh
//
Benny
Vilken säsong, tar av mig hatten och bockar djupt för farbror![]()
Tror eg inte Hållundan är avundsjuk men hans inlägg tolkas som det, vi har träffats och haft det mysigt ihop![]()
Ahh detta med RR är så långt ifrån att vara Doktor som möjligt, mina kolleger ser på mig med konstig blick när jag berättar känslan att köra hoj på bana .
Stort grattis![]()
Då ni kliver upp i NEC nästa år kommer vi inte mötas nästa år.
Vi träffades på karlskoga i sommras då vi körde vårat första och enda endurance där (medins grabbars på en gul cbr 600).
Lycka till nästa år!
hälsar Andreas och Johanna... nr 25, blå ihopspacklad gammalt lik!![]()
Hur mysigt ni har haft vill jag nog fan inte veta. (Säg inget till Ylva heller)![]()
Tror eg inte Hållundan är avundsjuk men hans inlägg tolkas som det, vi har träffats och haft det mysigt ihop![]()
Ahh detta med RR är så långt ifrån att vara Doktor som möjligt, mina kolleger ser på mig med konstig blick när jag berättar känslan att köra hoj på bana .
Vann gjorde vi för att vi var jämna och utnyttjade våra resurser perfekt och andra hade otur, återigen Delta racing borde ha vunnit dom hade en otrolig otur.Men jag tänker inte be om ursäkt för att vi tog dom på sista varvet, thats racing.
Kan bara instämma i gratulationerna!!
Vinner gör den som är först över mållinjen (alt kör bäst totalt i serien) Och det var MC doktorn!!
Tror att Rikard hade en bra bild på hur glada vi var på prispallen
Grattis och bra kört!!
Stefan #111 Team DET
Präsis! Jag är impad över att ni körde såpass jämnt och snyggt hela säsongen! Nu har vi (Johansson) en fet 600RR som uppenbarligen är en bra ERF-hoj, en Pistagemissil (flugans R6) och kanske kanske en riktig ERF-hoj att harva runt i REC nästa säsong. Så jag är inte bitter. Inte alls.
Det enda som stör mig lite är att jag bara körde två race. Men men, det kommer mera!
Lycka till i NEC nu. Se till att smiska stjärt av de etablerade gamlingarna!
![]()
Nu har vi (Johansson) en fet 600RR som uppenbarligen är en bra ERF-hoj, en Pistagemissil (flugans R6) och kanske kanske en riktig ERF-hoj att harva runt i REC nästa säsong. Så jag är inte bitter. Inte alls.
Det enda som stör mig lite är att jag bara körde två race. Men men, det kommer mera!
Lycka till i NEC nu. Se till att smiska stjärt av de etablerade gamlingarna!
![]()
Glöm det, ni ska upp i NEC, det räcker med 31 team som är snabbare än oss, vi behöver inte 32.Vi kommer stanna kvar i RECför vi vill ha mera pokaler
![]()
Glöm det, ni ska upp i NEC, det räcker med 31 team som är snabbare än oss, vi behöver inte 32.![]()
Verkligen ett jättestort GRATTIS till eran prestation under säsongen som ledde fram till en första plats i totalen
Snyggt kört!
Tackar.
Jag va inte så snabb men..
Men det viktigaste var att vi alla hade lika roligt och mångfalden var verkligen ett positivt inslag med vissa undantag![]()
Vi ses nästa år igen och ert team verkade ha riktigt kul![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|