ec2bme
LAGOM SNABB
- Gick med
- 7 Dec 2004
- Hoj
- Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Vad är det för dimension på original-förgasarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för dimension på original-förgasarna?
Vad är det för dimension på original-förgasarna?

vet du någe mer om "förgasar-fix" grejerna... min börja tveka på höga varv på väg till jobbet i morse!!
Fan va glad man ska vara att man har en sån här rolig motorcykel. Jag var rätt grön i början av denna säsong, men efter en bandag och otaliga helgturer med kompisarna kan jag bara säga att det blir bara roligare och roligare att köra 950!
Så här kul hade jag för ett par helger sen![]()
Ser ju varken stabilt eller speciellt högt ut, tror det är lika bra att du lägger ner det där tyvärr.
Nä, du har rätt, jag skrotade ett par meter senare för att jag svängde på en blöt gräs/lerfläck...
mupp...
Men seriöst, den bra är den? Hur fan kunde du klota när den var så låg?
Nu måste du svara.
Jag fattar att man kan ramla när man stegrar.
Spec nu på hösten när det är massa löv o sånt.
Nä, du har rätt, jag skrotade ett par meter senare för att jag svängde på en blöt gräs/lerfläck...
mupp...
Nu ska länken funka lite bättre, får klicka på 950 supermoto i menyn som kommer fram, och jepp de finns i svart. 95 eurosar + frakt från dûskland får man böta.
För samma pris kan du få motsvarande fast coolare direkt i handen här hemma i Sverige. Kolla Zeta's produkter (finns i katalogen hos http://www.emx.se/). Har för mig åf-lista finns där också.
Då var det ju inte mig du såg ju eftersom jag inte jobbar på Kungsholmen...Såg en tapper svartsumo åkare på väg till jobbet på kungsholmen imorse.
Dom låter gött....
/F
Håll ögonen öppna på Nynäsvägen så...... Då var det ju inte mig du såg ju eftersom jag inte jobbar på KungsholmenHåll ögonen öppna på Nynäsvägen så......
.
Självklartnixpix.. du har ju en R dessutom..![]()
![]()
![]()
kör du fortfarande?
/F
SjälvklartDet var ju det jag menade med att du skall hålla ögonen öppna.
.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |