Fikarådet

Bara för att jag inte ska fika så behöver ni andra inte ställa in :tungan.
 
Åhhh...nejnej, den gubben går inte!!

:sissy

Precis, det hade ju enbart varit en större anledning att sträva efter att det skulle bli av!
Tyvärr så var det missmatch med mina tider, och jag rullade från jobbet kl 20.05 som förväntat...
 
Hallå!
Tänkte bara säga att om ngn vill så känner jag en företagare som hyr ut utrymme om man vill övervintra sin motorcyckel i en varmgarage! Kostar 150 kr/månad. Sen finns det möjligheter för vaxning och sådana saker för bra priser. Mycket säkert ställe där garaget ses över minst i gng/dag. Garaget ligger i närheten av Göteborg, mellan Göteborg och Borås.
Hör av er till mig om ni är intresserade!
mean_astro@hotmail.com
Skriv Hoj i "ämne" fliket.

Ha det!
Nima
 
Jaha!? Blir det nån fika den här torsdagen då? :va

Jag kan inte nästa så det skulle vara trevligt!
Bara fika för mig, ingen öl. Öl blir det på onsdag till matchen :öl



1. Jessan
 
Jaha!? Blir det nån fika den här torsdagen då? :va

Jag kan inte nästa så det skulle vara trevligt!
Bara fika för mig, ingen öl. Öl blir det på onsdag till matchen :öl



1. Jessan

Öl är jag så svag för så om ngn vill lär jag ju säkerligen haka på :)

Fikat kommer jag till iaf :tummenupp

1. Jessan
2. Paser
 
Paser va ju inte så förtjust i fotboll heller. Han gilla giraffen dock så den kanske kan vara något att sysselsätta sig med isf ;)

Tycker ni att det är bättre än O´Learys? Vi är nog några som har tänkt att gå ut o kolla o ta nån öl o äta. Kanske kan slå ihop oss?
 
Tycker ni att det är bättre än O´Learys? Vi är nog några som har tänkt att gå ut o kolla o ta nån öl o äta. Kanske kan slå ihop oss?

Har dom bra mat där så funkar det för mig :) Aldrig testat o´learys så kan tänka mig testa det isf. Är det de som ligger på Västra hamng lr?

ja "10-min-Paser" och jag hittar säkert nån lösning på det där :hihi

Haha, ja under de 90match minuterna hinner väl ni med ett antal egna matcher isf :tungan
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top