Fikarådet

Har dom bra mat där så funkar det för mig :) Aldrig testat o´learys så kan tänka mig testa det isf. Är det de som ligger på Västra hamng lr?



Haha, ja under de 90match minuterna hinner väl ni med ett antal egna matcher isf :tungan
Enligt utsago så bör det vara ganska exakt 9 matcher ;)

Hur många giraffer tror ni man hinner dricka under de där 90 minuterna? :hoppa

Östra hamngatan
http://www.olearys.se/goteborg

Hade tänkt ringa o boka bord imorgon så då är det bra att veta vilka som ska med!
jag vill med :)

1. Jessan
2. Paser
3. cykelstyre
4.
5.
sex. Blomman - hoppas fan dem har sallad :(
 
Last edited:
Enligt utsago så bör det vara ganska exakt 9 matcher ;)
:(

Minst 9 :mattias

Nu borde det vara 2 listor va? Fast nu så är de samma så den som bara ska med på ena får dela upp den då...



Fotboll på onsdag på o´Learys & fika på torsdag Greenwich 19.00:

1. Jessan
2. Paser
3. cykelstyre
4.
5.
sex. Blomman - hoppas fan dem har sallad :(
 
Last edited:
Minst 9 :mattias

Nu borde det vara 2 listor va? Fast nu så är de samma så den som bara ska med på ena får dela upp den då...



Fotboll på onsdag på o´Learys & fika på torsdag Greenwich 19.00:

1. Jessan
2. Paser
3. cykelstyre
4.
5.
sex. Blomman - hoppas fan dem har sallad :(

Yes öl :banana :öl

Vilken tid på o'learys då?

Vad sägs om lite öl å mat på Halta Lottas igen? :)
(edit: på onsdag)

Och, har du skaffat Internet till slut? År 2007.. :D

Oroa dig inte, jag var hemma hos en polare o när han diskade passade jag på att kika in här :)

ja "10-min-Paser" och jag hittar säkert nån lösning på det där :hihi

:hihi
 
Last edited:
Bokar efter jobbet så de som ska med på fotbollen får klämma fram det här eller till mig senast kl 15.00 idag. :)
 
Fotboll på onsdag på o´Learys & fika på torsdag Greenwich 19.00:

1. Jessan
2. Paser
3. cykelstyre
4. Pysch (behöver påminnelse)
5.
sex. Blomman - hoppas fan dem har sallad
 
PÅMINNELSE: Pysch, det är fotboll imorgon och fika på torsdag.


Fotboll på onsdag 20.00 på o´Learys & fika på torsdag Greenwich 19.00:

1. Jessan
2. Paser
3. cykelstyre
4. Pysch (behöver påminnelse)
5.
sex. Blomman - hoppas fan dem har sallad
 
Meny för morgonagen: http://www.paulsbilliard.se/barokok.html
"Ta med ölhink" verkar ju vara någor för Paser gissar jag på ;)

Kollar man under "sport" så finns det en sportmeny. Kan vara den som gäller.

Sport Meny

150gr Hamburgertallrik & storstark, vin,
el, läsk 110kr

Kycklingspett med pommes, aioli
eller
Calamaris med pommes aioli & storstark, vin,
el. läsk 110:-
 
Kollar man under "sport" så finns det en sportmeny. Kan vara den som gäller.

Sport Meny

150gr Hamburgertallrik & storstark, vin,
el, läsk 110kr

Kycklingspett med pommes, aioli
eller
Calamaris med pommes aioli & storstark, vin,
el. läsk 110:-

Mmmmmm :drool
Den blir de. För antar att göteburgaren å hamburgetallrik e samma? Den lät så himla go! :)

Hamburgare med bröd, ost, västkustsallad, sallad, lök, dressing & pommes
 
Kollar man under "sport" så finns det en sportmeny. Kan vara den som gäller.

Sport Meny

150gr Hamburgertallrik & storstark, vin,
el, läsk 110kr

Kycklingspett med pommes, aioli
eller
Calamaris med pommes aioli & storstark, vin,
el. läsk 110:-

:drool

och en öl hink :öl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top