Nordic BoTT-tråden!

Ja nu närmar det sig... Jag hoppas att Pinky inte sviker mig utan håller ihop ett race till. Ska säkra andraplatsen är det tänkt! :)

Ja nu närmar det sig... Jag hoppas att Pinky inte sviker mig utan håller ihop ett race till. Ska säkra andraplatsen är det tänkt! :)

Om det håller så... Ja ja vi får se. Jag har en stark känsla av att det bliir DUCATI i topp.:tummenupp

Om det håller så... Ja ja vi får se. Jag har en stark känsla av att det bliir DUCATI i topp.:tummenupp

Det var väldans vad det tisslas och tasslas inför detta race. Vem har ni ducatister hyrt in? Bayliss?

Äntligen rejsvecka, ska bli kul det här. Intresset för BoTT verkar ju öka och många går å lurar på å köra serien nästa år, kanske dyker det upp fler sena inhoppare som är sugna på ett sista höstrejs.
Har vi några säkra tips?

Rätt jäkla avslagen tråd det här, inget hets å stressande inför finalen direkt :banana :tuttar :yoparty

Neh det var väldigt.. Bara några dagar kvar nu. Jag ska kämpa upp på pallen! Men det hade varit intressant att veta vilka wildcards som dyker upp. Seså, skvallra nu!

Neh det var väldigt.. Bara några dagar kvar nu. Jag ska kämpa upp på pallen! Men det hade varit intressant att veta vilka wildcards som dyker upp. Seså, skvallra nu!
Håper å få med meg 2 stk norske superbike-førere. En på Aprilia og en på Duc - er jo på tide med en norsk seier:arsele Alt avgjøres i kveld eller i morgen!

Hva med Micke, har du klar pastaen?

vi kommer att dela depåbox med ett "BOTT-wildcard" :yoparty

Va fan, vem kan det va :va , jag en ju inte så WILD:) , blir det inte väl trångt i boxen nu då.:rock

Håper å få med meg 2 stk norske superbike-førere. En på Aprilia og en på Duc - er jo på tide med en norsk seier:arsele Alt avgjøres i kveld eller i morgen!

Hva med Micke, har du klar pastaen?

Nä raviolin e slut i hela Åkersberga, jag sattsar på den STOOOORA avslutnings banketten på Lördagen, du har väl anmält dig, å glöm inte att ta med fracken å egen Paraplyflicka :D
:tuttar

Last edited:
Nä raviolin e slut i hela Åkersberga, jag sattsar på den STOOOORA avslutnings banketten på Lördagen, du har väl anmält dig, å glöm inte att ta med fracken å egen Paraplyflicka :D
:tuttar[/QUOTE]

Nopp, jeg skal ha din paraplyflicka - kona blir ikke med, hun må være med vår yngste datter til NM i dans:tummenupp Har akkurat vært å henta Duccen hos verkstedet, det eneste som ikke er ok nå er raceanlegget, så jeg må kjøre med originalanlegg:huvet Helv... fikk kun kjørt Knutstorp, og 3 runder på Rudskogen med det:mad: Skal dere stå i pitbox:va Hva med det rødhvite-teltet:confused: Anmält, til hva, til hvem og hvordan??????

Nopp, jeg skal ha din paraplyflicka - kona blir ikke med, hun må være med vår yngste datter til NM i dans:tummenupp
----------------------------

Jag ska inte heller med denna gång, ni får klara er utan paraplyflickor....
Men Geir lägg dej BAKOM micke nu :tummenupp
Var lydig... Min man e bäst :tuttar

Kör försiktigt allihop, och ducisfun du kör snabbt och försiktigt :):yoparty

Nopp, jeg skal ha din paraplyflicka - kona blir ikke med, hun må være med vår yngste datter til NM i dans:tummenupp
----------------------------

Jag ska inte heller med denna gång, ni får klara er utan paraplyflickor....
Men Geir lägg dej BAKOM micke nu :tummenupp
Var lydig... Min man e bäst :tuttar

Hallo!!!!!!! Hvordan i svarte skal jeg klare å det:confused: Har forsøkt å slippe ham fram på over alt, men skal jeg kjøre saktere så velter jeg jo:tummenupp Lurer på hva han er best til:ajjabajja

Hallo!!!!!!! Hvordan i svarte skal jeg klare å det:confused: Har forsøkt å slippe ham fram på over alt, men skal jeg kjøre saktere så velter jeg jo:tummenupp Lurer på hva han er best til:ajjabajja[/QUOTE]

Geir ...Velte....du menar salto va:D

"både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress -"
:huvet

Hallo!!!!!!! Hvordan i svarte skal jeg klare å det:confused: Har forsøkt å slippe ham fram på over alt, men skal jeg kjøre saktere så velter jeg jo:tummenupp Lurer på hva han er best til:ajjabajja

Geir ...Velte....du menar salto va:D

"både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress -"
:huvet[/QUOTE]

Tog den:tummenupp

Härligt jobbat grabbar/gubbar :yoparty
Nästa år får nån annan fota för då ska fanimej jag också köra :mad:

Mer foton och film kommer senare!

Bifogat

• 20070126 363.JPG
    20070126 363.JPG
    135.5 KB · Visningar: 158
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back