Straff? Bot?

Det blir ju knappast 3 månader i alla fall. Jag var utan lappen i 4 månader med 121 på 70-sträcka.

Jag torskade på 8mån för 185 på 90-väg, det borde vara jämförbart.

Kan ju vara bra då att inneha försäkring?

495 kr/år och 3 tillfällen max per år för ett sådant saftigt bötesbelopp är inte mycket, visst så kan de plocka på om man inte "Torskar" men borde vara intressant för dom som vet med sig att hastigheterna inte håller "Laglig" nivå oftast då man är ute och kör

Försäkring

Mitt förtroende för smc:s utbildningskurser bara växer o växer änr jag hör sånt här! :cool:

Tja, vad känns mest trovärdigt?

-En sporthojsinstruktör som alltid håller hastighetsbegränsningarna till punkt och pricka.

-En sporthojsinstruktör som har kört betydligt fortare än lämpligt, stannat på anmodan från polisen och som talar öppet om sina gamla synder.

nya tider högre straff på mc brott säkert, påverkar säkert länge du haft lappen.

har ju varit mkt snack om alla trevliga mc förare just nu..:näsblod

men 94+ låter inte bra.

nya tider högre straff på mc brott säkert, påverkar säkert länge du haft lappen.

har ju varit mkt snack om alla trevliga mc förare just nu..:näsblod

men 94+ låter inte bra.

Fick beslut idag.
8 månader grabbar av med kortet, inte vårdslöshet... stannar nästa gång med ;)

Fick beslut idag.

Jag lider mannen med dig. Fick 8lakan i böter och av med lappen i 6mån vid 220km/h bakhjulsåkning (70/90?, väg fan vet jag :D )
Men man ska INTE klaga för det kommer ju aldrig som en överraskning när polisen tar en, man vet ju vad man sysslar med.

Jag lider mannen med dig. Fick 8lakan i böter och av med lappen i 6mån vid 220km/h bakhjulsåkning (70/90?, väg fan vet jag :D )
Men man ska INTE klaga för det kommer ju aldrig som en överraskning när polisen tar en, man vet ju vad man sysslar med.

8 k??
damn... där rök uppgradering av hoj.

Nja sådana små summor syntes ju inte på kontot när de försvann.
Det blev vårdslöshet i trafik. Hade nog en 5-7 prickar sen innan också :D :yoparty

känner mig :rullandeu men jag har inte en fet inkomst, nätt och jämt råd med försäkring och övriga utlägg som hyra etc. aja, med facit i hand är jag ändå nöjd med utslaget. =)

Fick beslut idag.

Prova med att överklaga till Länsstyrelsen. Dra en vals om att du behöver kortet i jobbet för att försörja din familj och din sjuka, åldriga mor. Eller nå´t... Funkade för mig en gång.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard