Fikarådet

Bryter in med en fråga!

Greenwich? var ligger detta? Avenyn?
Åkte förbi där i onsdags isf och de stod bra många cyklar utanför!
var jag rätt då?
Greenwich ligger på Ängelbräktsgatan som är en tvärgata till Avenyn. Korsar avenyn i höjd med Evas Paley (där allt är gratis på julafton). Om du vet var Cafe Tintin ligger så hittar du Greenwich mellan Avenyn o Tintin. Kanske 80 m. från Avenyn.

Hänger du med?
 
Greenwich ligger på Ängelbräktsgatan som är en tvärgata till Avenyn. Korsar avenyn i höjd med Evas Paley (där allt är gratis på julafton). Om du vet var Cafe Tintin ligger så hittar du Greenwich mellan Avenyn o Tintin. Kanske 80 m. från Avenyn.

Hänger du med?

Engelbreksgatan 26......med E.....:D :D
 
Börjar inte denna tråden bli lite för stor nu? Dags att ta bort och starta en ny kanske :va.
 
3170747 Börjar inte denna tråden bli lite för stor nu? Dags att ta bort och starta en ny kanske :va.
Här tas inte bort nånting alls.... :mad:


En stor fet puss till den som kommer med info om den tok snygge killen M@xe som va med på fikan idag. :) :drool

Singel?
Hur länge är han i gbg?
MSN?
tel.nr?
Stl? :rolleyes:
 
Här tas inte bort nånting alls.... :mad:


En stor fet puss till den som kommer med info om den tok snygge killen M@xe som va med på fikan idag. :) :drool

Singel?
Hur länge är han i gbg?
MSN?
tel.nr?
Stl? :rolleyes:

Jag vet ALLT!!! ...vad man får reda på är en fråga om dollars :tungan
 
Jag vet ALLT!!! ...vad man får reda på är en fråga om dollars :tungan


Det här är en ren chansning ju... :gnissla antingen vet du allt och han är upptagen som fan. eller så vet du egentligen inget alls...:va

men vafan, det är värt det... Vad vill du ha :pussas:

3171000 Blomman är en fattig datanörd just nu :D

PS. Tack alla för idag :tummenupp
Fattig men pilsk ;)
 
Last edited:
Jag vet ALLT!!! ...vad man får reda på är en fråga om dollars :tungan

Haha, jag vet också allt...tror jag...fast jag är ju lite osäker på vissa saker...kan du upplysa mig Tarmac?
 
Hojturen innan fikat börjar locka litegrann faktiskt.

Lägger ut hojen på annons om 10 min, säljer jag den idag så går jag ut och super skallen av mig istället för fika :tummenupp.

Nu är jag hemma igen :rolleyes:


Ta en bil som är billig att köra så kan vi ut på bilsemester me pysch å blomman :) :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top