Appropå ta hojen dit, ska ju bli kalasväder imorgon em och kväll enligt SMHI, nån som vill ta en liten tur innan?![]()
Jag är på
Borde kunna komma från jobbet vid 16-1630 imorn
ikväll blir det snickeri i uddevalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Appropå ta hojen dit, ska ju bli kalasväder imorgon em och kväll enligt SMHI, nån som vill ta en liten tur innan?![]()
självklart![]()
vi lär ju säkerligen vara där mer än en timma iaf![]()

Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00
Vem kommer?
1. Cykelstyre
2. Jessan
3. Tarmac (eventuellt, om han behagar dyka upp
4.
5.
sex. Blomman
24. Gottis (eventuellt vid 20-tiden)
69. Paser
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....
Nu får ni sluta spamma för bövelen, annars kan jag ju inte hålla koll på Er lista!![]()
Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00
Vem kommer?
1. Cykelstyre
2. Jessan
3. Tarmac (eventuellt, om han behagar dyka upp
4.
5. Clueless (ev efter 20-tiden )
sex. Blomman
24. Gottis (eventuellt vid 20-tiden)
69. Paser
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....
Nu får ni sluta spamma för bövelen, annars kan jag ju inte hålla koll på Er lista!![]()
Men du ska ju ändå inte komma, då behöver du ju inte ha koll...

Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00
Vem kommer?
1. Cykelstyre
2. Jessan
3. Tarmac (eventuellt, om han behagar dyka upp
4.Nomi
5.
sex. Blomman
24. Gottis (eventuellt vid 20-tiden)
69. Paser
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....
men gris va klippte du bort mig för
*oops sorry!
*vill igentligen inte att du ska komma så jag försökte ta bort dej*
-->
--> 
-->
-->
![]()

oops sorry!
*vill igentligen inte att du ska komma så jag försökte ta bort dej![]()
*
fy fasen vad jag ska sno ditt kaffe![]()
men tänk om jag inte dricker kaffe då?
Jao, men jag tvivlar på att jag kommer vara så sugen i morrn. Men det märker vi, jag kanske ändrar mig.
Det klart du ska komma om du kan!![]()


Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00
Vem kommer?
1. Cykelstyre
2. Jessan
3.
4.
5.
sex. Blomman
69. Paser
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....
666. Tarmacattack![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |