tarmac
Med lem
Du är fuller och får ingen talan
Men knappt inkörd tror jag det är nu alltså![]()
Missade du min fyndiga nu? Haha!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är fuller och får ingen talan
Men knappt inkörd tror jag det är nu alltså![]()
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag3167285inte härma mig då?
Horny?![]()
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jagdu lär ju va värre än mig
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag3167637Nu tar jag mig friheten att tro, att det var mitt inlägg du egentligen skulle citera, eller?
Du har självklart en poäng där, att jag är större än dig, så det kanske inte var så bra. Tänkte mest på de som kör plåtlådor när jag klurade ut det.
Kanske "Varför har du fyra hjul? Jag är vuxen och klarar mig utan stödhjul!" eller något ditåt? Men den kanske inte går hem eftersom den varken anspelar på kroppsdelar eller sex...![]()
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jagdu lär ju va värre än mig
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag![]()
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag![]()
Nu känner jag mig riktigt dum.
![]()
...
Ja, så går det när jag inte tänker till, vilket händer allt som oftast.![]()
Kan du förlåta en korkad karlslok detta stupida klavertramp?![]()
Självklart, du är förlåten 1000 ggr om![]()
:
Eller "Miss_Orchidee... ligger först"3168184Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.
Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |