Fikarådet

72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....:tummenupp
 
Last edited:
Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00

Vem kommer?

1. Cykelstyre
2.
3.
4.
5.
sex. Blomman
69. Paser :yopary:
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås..... :tummenupp



HUR SVÅRT SKA DET VA?

Att jag ens bryr mig, jag som inte skall med...
 
Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00

Vem kommer?

1. Cykelstyre
2. Jessan, kanske
3.
4.
5.
sex. Blomman
69. Paser :yopary:
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås..... :tummenupp
 
Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00

Vem kommer?

1. Cykelstyre
2. Jessan, kanske
3.
4.
5.
sex. Blomman
69. Paser :yoparty
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås..... :tummenupp
 
Fika Torsdag 070913
Greenwich @ 19:00

Vem kommer?

1. Cykelstyre
2. Jessan
3.
4.
5.
sex. Blomman
69. Paser :yoparty
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås..... :tummenupp
 
Ni får nog klara er utan mig denna veckan men det går säkert bra ändå :).
 
Hmm... Man kanske skulle ta o dyka upp på EN fika iaf innan säsongen är slut :va
 
Appropå ta hojen dit, ska ju bli kalasväder imorgon em och kväll enligt SMHI, nån som vill ta en liten tur innan? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top