Ja alltså jag var bara ute och körde en sväng och skulle stanna för att tanka. Hojen var inte alls helt tom när jag tanka. När jag tankat klart och och skulle starta så vill den inte ha nån tomgång. Den bara tände sen dog den. Jag gav den lite mer gas och fick den att starta. Jag fick dock dra lite på kopplingne när jag skulle iväg. När jag kom iväg så märkte jag att den inte hade samma drag när man vred på. När jag då stanna så börja den pendla mellan 1000 och 1500varv. Sen en till konstig sak är att om man varvar upp hojen till 8500-9000 varv och fösöker hålla han där så börjar den kasta mellan 8500-10000 varv. Kör man hojen och drar på dit upp så är det som att han vill dö lite där uppe. Men om jag gasar på och drar in kopplingen så vill den inte falla i varv på engång utan sjunker sakta ner från 3000 vart ner till tomgång. Jag slog av den och starta efter en lite stund. då var det samma start problem som förut. (Den går på alla burkar.) Har kollat tändstift, tändkablar samt spole, bränslefilter,bränsle pump,luftfilter, batteri polerna, slangar, ventiler och avgassystem. Börjar få dåligt med ideer. Är jätte tacksam för all hjälp jag kan få och tips.