äldre medlemmar VS nyare

Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

En vanlig villfarelse bland mindre erfarna förare. Själv är jag varken dryg eller är särskilt well hung.. Rätt dålig i sängen är jag säkert också. Däremot har jag flera gånger från tjejkompisar hört kommentarer som: "Det är synd att han är så jefla dryg, ego och jobbig, för han är grym på att knulla".

Kanske är jag dryg och bra på att knulla också?

Äh, härinne "vinner" väl den som gapar högst, är bittrast, elakast och gör flest SH:are ledsna/sura? :huvet

Så visst kan man kalla det nån slags "pittmätartävling"...
Fast reglerna verkar väldigt skumma... :va Har alltid trott att såna tävlingar går ut på att ha störst manlighet? :confused: Men härinne verkar man komma långt med att ha både smurfpitt och hjärna.... :va

Observera att personen i fråga INTE är facit.

Dumm ide:fakta

Hur ska det sluta?

Tänk när Gustav1 inser sin chans, att alla på SH e hans små bitches, fiiifan:huvet

Jag kan köra på bakhjulet, det kan inte du.

Även om du kör på 2 hjul så trillar du hela tiden, det är för att du är en värdelös jävel, ingen tycker om dig.

:FU

..

Du menar att det är fler som tycker om dig jämfört med Starfighter'n!? :brinnerup

Under åren 1982-87 hängde jag mycket på sportpulka.com, det borde jag få tillgodoräkna mig.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back