äldre medlemmar VS nyare

Äh, härinne "vinner" väl den som gapar högst, är bittrast, elakast och gör flest SH:are ledsna/sura? :huvet

Så visst kan man kalla det nån slags "pittmätartävling"...
Fast reglerna verkar väldigt skumma... :va Har alltid trott att såna tävlingar går ut på att ha störst manlighet? :confused: Men härinne verkar man komma långt med att ha både smurfpitt och hjärna.... :va

Jag tycker vi ska mäta veton i ålderskrämpor. T ex 1 hjärtstopp motsvarar 3 ryggskått eller 20 cm för högt hårfäste alt 1 ryggskått och 7 cm högre hårfäste. Man kan även kvala in med pungbråck eller dubbla liktornar.

Hur många av de där smurfpittarna har damen sett???

Hoppas du inte sett min lille smurf... Det vore ju förargligt:huvet

Äh, härinne "vinner" väl den som gapar högst, är bittrast, elakast och gör flest SH:are ledsna/sura? :huvet

Så visst kan man kalla det nån slags "pittmätartävling"...
Fast reglerna verkar väldigt skumma... :va Har alltid trott att såna tävlingar går ut på att ha störst manlighet? :confused: Men härinne verkar man komma långt med att ha både smurfpitt och hjärna.... :va

...så bara för att Jag alltid har rätt så har Jag liten fjong?:va

Hur många av de där smurfpittarna har damen sett???

Hoppas du inte sett min lille smurf... Det vore ju förargligt:huvet

Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

och ungefär DÄR dog tråden och med den all ironi på SH för all framtid...

Va fan gör man när pungen fortfarande är stor fast man dubbeltömt den ? Kulorna och egot är större än cylindervolymen på min 27 liters supermarine Spitfiremotor som sitter i mongomoppen med tre hjul....:rolleyes:

Nä, nu måste Stordrulen få lite kärlek igen, fan va det pressar på...:gnissla

Är det nåt Jag har i frongen så är det just fjung å inget annat!

Frongen? Inget fjun alltså? Oh, well. Ge det tid. :D

/Mr. InternetMegaFjongDeluxePlus

Va fan gör man när pungen fortfarande är stor fast man dubbeltömt den ? Kulorna och egot är större än cylindervolymen på min 27 liters supermarine Spitfiremotor som sitter i mongomoppen med tre hjul....:rolleyes:

Nä, nu måste Stordrulen få lite kärlek igen, fan va det pressar på...:gnissla

I assume Kia fixar biffen?

Last edited:
Då kan jag med all rätt (då jag har varit medlem sen scratch) be R1man gå och lägga en snara runt halsen och hoppa från en stol med snaran fast i taket. För säkerhets skull så vill jag även att du placerar en mina under ifall repet inte håller.

Hmmm inte säker på att jag följer resonemanget, men går det att lösa genom att borra?

Borra löser ALLA problem i världen...om fler skulle BORRA , skulle världen vara en mycket bättre plats att leva på...SÅ BORRA på bara..:yoparty

Nu lugnar du ner dig. Hade inte du borrat precis?

Jag är bättre än alla andra i denna tråden för jag joinade före er.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back