Henken
Guest
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Edit: Jag köper inte en pryl med en massa schysta funktioner för att sedan stänga av hälften för att spara batteri tid!!
Så du stänger inte av hojen när du stannar och fikar heller?
När man inte använder blåtand så stänger man av det och spar massor av ström.
När man inte använder några finesser som kräver 3G så kör man GSM läge och spar massor av ström.
Sen är det ju alltid så att man leker mest med telefonen när den är ny och då lyser displayen mest hela tiden, vilket tar ström.
Blåtanden på min mobil har använts kanske 10 minuter totalt sedan jag köpte den, varför skulle den vara på jämt?
Min blåtand är avstängd!
Edit: Som jag redan har förtäljt, jag köper inte en pryl med 10 schysta funktioner och stänger av 5 för å spara batteri.
Edit: Jag köper inte en pryl med en massa schysta funktioner för att sedan stänga av hälften för att spara batteri tid!
Har du wlan-sökning på hela tiden? Skärmen på högsta styrka? Bluetooth på utan att skicka något? Har du hörlurar som är tunga att driva?
Man köper väl inte en motorcykel för att köra i femtio på femtiovägar? Brassa fult överallt
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |