igelhammar
gud är bedragare......
ni som kan det här.plasma 42 för under 12 k,vilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp,kollat på rätt många bekantas lcd och alla har varit som att titta på en lampa efter en timme vart man trött i ögonen.sedan är bilden rätt tråkig när det är svart på bilden.
sedan laggar hittils alla lcd jag tittat på roadracing i,man ser liksom skuggor efter hojen.
lg utan frontglas är väldigt tyst om man jämfört med samsungens fläkthistoria.
nån som har lite mer koll?
lg 42 pc1rr har jag hört både bull och bra om,smidigt med hårddisk men många gnäller på den,shysst bild annars,nån som vet?
Är du säker på att du vill ha plasma och inte lcd??
japp,kollat på rätt många bekantas lcd och alla har varit som att titta på en lampa efter en timme vart man trött i ögonen.sedan är bilden rätt tråkig när det är svart på bilden.
sedan laggar hittils alla lcd jag tittat på roadracing i,man ser liksom skuggor efter hojen.
Det såg jag också i våras när jag jagade tv. Velade fram och tillbaka och for runt i butikerna i tre månader och tittade på tv innan jag slutligen bestämde mig för att LCD suger p.g.a. det du skriver ovan. Jag har nog sett dom flesta som finns på marknaden och i alla prisklaser, känns det som. Det spelar ingen roll hur dyr LCD man tittar på , den tekniken är helt enkelt inte mogen när det gäller tv. Såg en artikel på IDG i veckan, där det stod att nån tillverkare äntligen lyckats få fram nån teknik att elliminera eftersläpningarna, så kom inte och säg att "MIN tv har minsann inga eftersläpningar" för det har dom allihop....utom plasma. Men har man betalat 30000:- för senaste Sonyn eller så, så vill man ju att det ska vara perfekt. Men kolla på en hockeymatch så fattar ni....
Visst, plasma har bättre bildkvalité men är också betydligt kännsligare.. Jag som barnförälder skulle aldrig våga köpa en plasma. Inte kul t ex när ungarna glömt favorit filmen på meny i några timmar..
Det där problemet var eliminerat, enligt nån här på sporthoj. Fastbränd bild förekom bara på tidiga modeller. Sen om det stämmer, det vet jag inte.
Dock undrar jag följande:
Hur står sig en plasma med 1024x769-upplösning mot en full HD-LCD i samma prisklass?![]()
Det är ju en jävla skillnad i antal bildpunkter.
(man måste ju alltid veta allt om allt!) SÅ valde jag en LCD.Motivering vore väldigt fint3126125Efter att ha doktorerat även i detta ämne...(man måste ju alltid veta allt om allt!) SÅ valde jag en LCD.
Motivering vore väldigt fint![]()
Efter att ha doktorerat även i detta ämne...(man måste ju alltid veta allt om allt!) SÅ valde jag en LCD.
Vad bidde det för nån till sist då?
Upplösning är inte allt, utan en av dom sista faktorerna du ska titta på. Denna ska du köpa http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=160374 inget som slår den i din budget, garanteratDet där problemet var eliminerat, enligt nån här på sporthoj. Fastbränd bild förekom bara på tidiga modeller. Sen om det stämmer, det vet jag inte.
Dock undrar jag följande:
Hur står sig en plasma med 1024x769-upplösning mot en full HD-LCD i samma prisklass?![]()
Det är ju en jävla skillnad i antal bildpunkter.
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |