Uppringd av rädd och arg billist!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Va faan!!

:va :va

Min Sambo ringde mig på jobbet idag, hon hade precis fått mottaga ett samtal från en anonym kärringjävel som vill informera henne om att jag hade åkt på bakhjulet på Metallvägen här i Motala.

Först av allt så berättade hon att det var ett par dagar sen men att hon hade vart för upprörd för att kunna ringa tidigare.

Hon berättade även nått i stil med att hon hade legat bakom mig på den vägen och att jag minsann hade fart fram i 70 knyck på bakan ( Vägen är skyltat 70 km/h) och att det var farligt, hon berättade också för min sambo att det vore kört för mig om det hoppade ut vilt på vägen! Hon hade yrat nått om polisen med!

Sicken jäddra kärring!

Det värsta av allt är att hon presenterade sig inte med namn och hon ringde med dolt nummer :huvet

Varför pratar hon med min sambo för? Mitt mobilnr står i katalogen!
Varför i hela Helvetet ringer hon överhuvetaget för!

:huvet :huvet :huvet

Nån som varit med om liknande?

Ha ha ha ha....Den kärringen hade inte mycke å göra som ringde:D :D

Nääh faan och vill hon förbättra världen så kan hon la börja föräldra/nattvandra på stan eller nått å ta hand om pundiga/alkoholiserade snorungar!

Det värsta är att hon har gjort mig så jäddra förbeenad

Hur faan skall jag hämnas! Jag vet junte vem hon är!

Fantiserat om att smälla upp nån form av väg-skyllt på vägen med bild på en Wheelande knarr samt texten påbjuden bakhjulzon eller liknande!

Skit i kärringen orka bry sig.

Jag vet att det är löjligt av mig att bli förbenad.. men jag vart det iaf :huvet

Last edited:
Sällan har väl signaturer stämt så väl.
Eller ville du bara lite diskret meddela att du minsann kan uiila?

Nääh faan och vill hon förbättra världen så kan hon la börja föräldra/nattvandra på stan eller nått å ta hand om pundiga/alkoholiserade snorungar!

Det värsta är att hon har gjort mig så jäddra förbeenad

Hur faan skall jag hämnas! Jag vet junte vem hon är!

Fantiserat om att smälla upp nån form av väg-skyllt på vägen med bild på en Wheelande knarr samt texten påbjuden bakhjulzon eller liknande!

Jag vet att det är löjligt av mig att bli förbenad.. men jag vart det iaf :huvet

Haha vilken jävla särring, du kan väl alltid på något sätt få tag på numret (eller söka upp det eller vad ni vill kalla det) Så kan du ju tag ett snack med kärringjäveln :)

En kille blev sur på mig tydligen & ringde. Först hamnade han hos leasingbolaget som inte lämnar ut ngn info överhuvudet taget, sen lyckades han spåra var jag jobbade, där han blev runtkopplad i halva Sverige innan han till slut fick tag i min Skandinavienchef, som förklarade för uppringaren att han inte är min körskolelärare och lade på. Hoppas han blev tillfredställd:)

Helt rätt av kärringen!
Ser jag dig göra något liknande tänker jag också ta ett snack med din sambo!

Det är väl ganska omtänksamt. Hon blir väl rädd att du ska trilla och slå dig. Jag hade blivit argare om någon tant ringde och skällde för att jag minsann inte körde på bakhjulet framför henne.

/perris

Sällan har väl signaturer stämt så väl.
Eller ville du bara lite diskret meddela att du minsann kan uiila?

:va En till gnällkärring?

Bakhjulstråden är skapad för att folk skall kunna posta sina bakhjulsbilder där!
En rätt så populär tråd.

Du kan ju bara hoppas på att hon ringer till dig, då lägger du på charmen, och på nått sätt ber om ursäkt och frågar vart di ska skicka blommorna som du gärna vill ge henne för att hon sa till dig på skarpen, för du ångrar dig så enormt mycket! Efter det ger hon med sig, blir snäll, och ger ut sitt namn o adress......

SEN JÄVLARRRR
då är det dags för att hämnas :)

Helt rätt av kärringen!
Ser jag dig göra något liknande tänker jag också ta ett snack med din sambo!

Gört :tummenupp

Du kan ju bara hoppas på att hon ringer till dig, då lägger du på charmen, och på nått sätt ber om ursäkt och frågar vart di ska skicka blommorna som du gärna vill ge henne för att hon sa till dig på skarpen, för du ångrar dig så enormt mycket! Efter det ger hon med sig, blir snäll, och ger ut sitt namn o adress......

SEN JÄVLARRRR
då är det dags för att hämnas :)

Ha ha jävlar...... :rofl

Edit: VI får la se om hon ringer någe mer, jag skall göra mitt bästa...... mycke bakhjulsåka på Metallvägen i fortsättningen :D

Last edited:
så går det när man bor på en liten ort, jag lånade ut en trimmad bil till en kompis när jag var ung, då ringde någon gubbe till morsan och klagade på körningen i samhället.

Jag fick ett anonymtbrev för en massa år sedan av en som var mycket upprörd över att jag kört över 90 på en tom 70 väg kvällstid. Brevet avslutades med att jag var en jävla idiot. Brevet hamnade direkt på anslgstavlan på jobbet. Jag njöt verkligen av att gnällkärringen som skrev brevet tog sig tid och besväret att göra det.

Fortsätt uiila och skit i menskärringen, hon har ju problem med sig själv.

Tja, prata med polisen och säg att du fått hotsamma samtal och ange vilken tid så tar DE reda på vem tanten är..!

De kan ju kolla loggar som du som vanlig dödlig inta har tillgång till :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard