Dr.Bike
Guest
två spikar iaf![]()
Tippade Rossi som sexa...
Jag sa ju TILL dig att du var för snäll mot Capirex/Ducati...
Annars hade du kusligt rätt, dock p.g.a capi-fadäsen (i praktiken) alla dina gissningar ett snäpp ner f.o.m 3.e plats.
Inte dåligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
två spikar iaf![]()
Tippade Rossi som sexa...
Trodde nog att Duccen skulle göra jobbet åt Carpirex, sollyJag sa ju TILL dig att du var för snäll mot Capirex/Ducati...![]()
Annars hade du kusligt rätt, dock p.g.a capi-fadäsen (i praktiken) alla dina gissningar ett snäpp ner f.o.m 3.e plats.
Inte dåligt![]()

Trodde nog att Duccen skulle göra jobbet åt Carpirex, solly![]()
Ålder och motivation kanskeJo jag förstår att du tänkte så...
Hög toppfart = gå om på rakan och ta igen det som skiter sig i kurvsektionerna.
Logiskt och riktigt, men men... Jag tror skillnaden i hans fall börjar bli konditionen.
Läskigt, det hade kunnat bli godnatt direkt om hojen landat ett par decimeter längre åt vänster. Hoppas det inte är alltför illa med honom.Sekiguchi's krasch.
http://www.youtube.com/watch?v=KVyyiB0WPr8
3117283
I övrigt håller jag med övriga, MotoGP-racet var ruskigt tråkigt. Länge sedan F1 var mer spännande än MotoGP.

Ålder och motivation kanske

Vad Rossi kan vet nog alla....Tyvärr är det nog som en del kommentatorer
säger....Yamahan (tillsammans med Michelin) är det sämsta fabriksteamet
just nu.
Rossi själv säger att situationen är: "very bad"
Jo självklart skulle Rossi sopa banan med Stoner om han inte haft en ohjälpligt dålig hoj med kassa däck. För inte kan det va så att Kung Rossi skulle ta stryk annars![]()
Jag har inte läst hela tråden, men det var ett tråkigt MotoGP-rejs. Jag somnade. Tacka vet jag tvåtakt.
Ja....självklart skulle Rossi sopa banan med Stoner om han inte haft en ohjälpligt dålig hoj med kassa däck.

LC kan väl knappast sabotera ett helt race?
Vad gäller pallplaceringarna så spelade väl inte TC heller in, de låg inte särskillt nära varandra. Förare och material utgjorde skillnaderna där iaf. Om TC spelar roll, så gjorde det väl det mest i "klungan" då TC troligen mest spelar för svårighet att köra om i så fall. Men trots det så växlade placeringarna där en hel del.
125 var roligast, moppar eller inte, fyra grabbar som fajtas om segern på sista varvet är kul.
och Pasini har övat sig på engelska bara för att göra valmers glad.
Det är så mycket lättare att bara gnälla än att föra en diskussion. Att det sedan är mest tvåtaktsförare (mest föredetta) som gnäller är ju ingen nyhet. Konstigt att det inte var samma gnäll förra året när vi fick se flera spännande race.Men ingen av alla TC-belackare nappade av någon anledning.
Äh...Saida har druckit för mycket brännvin. Hon glömde ju för fan att sätta Rossi på pallen.![]()
Nödvändigtvis så står han inte överst, men på pallen står han.
Det är så mycket lättare att bara gnälla än att föra en diskussion. Att det sedan är mest tvåtaktsförare (mest föredetta) som gnäller är ju ingen nyhet. Konstigt att det inte var samma gnäll förra året när vi fick se flera spännande race.
Ja, det verkar vara ett gäng kappvändare som gnäller mest.En bättre förare som ligger sekunder från klungan, då är det ett problem. Sålänge han inte heter Rossi.
Flickvän..!?? Vaffan...!!!![]()
![]()
Jag trodde att det var DU!Ja, det verkar vara ett gäng kappvändare som gnäller mest.
Jag är inget fan av TC och de får gärna ta bort det så fort som möjligt men har man sett lite mer av MotoGP än senaste åren så vet man att racen kan arta sig hur som helst, med eller utan TC.
En bättre förare som ligger sekunder från klungan, då är det ett problem. Sålänge han inte heter Rossi.
Edit: Problemet är väl att "världens bästa förare" kom 22.485 sek efter Stoner och 9.385 efter regerande världsmästare.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |