Tjena grabbar. Kan bekräfta vad Bauen säger om parkeringen i Arendal. Jobbar själv på Securitas och kör nere i Arendal, en del av er har redan sett mej. Vad gäller parkeringen så ägs den av Volvo och det är enskilt område i hela Arendal, det sitter skyltar om detta vi infarterna. Vi (jag och mina kollegor) har sett mellan fingrarna vad gäller körningen där nere just därför att det har skötts snyggt. Ingen har blivit störd av det, Volvo har inte klagat och ingen har blivit skadad, förrän nu. Själv tycker jag att det är ett skitbra ställe, inget folk som springer ivägen, plus att det är kul att titta på när man inte har så mycke att göra. Tyvärr har gårdagens olycka lett till att de ansvariga på volvo fått upp ögonen för vad som händer där nere på kvällarna (ja, jag tror att dom visste det redan, men att dom inte brytt sej), vilket innebär att ingen form av körning kommer vara tillåten, inte heller för de som kör gocart.
Jag kan bara beklaga, men jag och mina kollegor är tvungna att lyda de order vi får från högre ort...
Hoppas ni hittar ett nytt lika bra (eller varför inte bättre?) ställe...
Mvh