Gs500f

floff

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
SV650S -06
Hej bullen!
Jag har gått i tankar om att byta bort min dunderbrummare till FMX mot något som inte känns som proktologiska undersökningar efter en 4-5 mil. Det går klart trögt att sälja FMX:en såhär på sensommaren.

Eftersom jag bor på en avlägsen ö är utbudet på MC-handeln klart begränsat i min prisklass.

Det som finns är i princip en (GUL!) GS500F som har 1500 mil på mätaren, jag tyckte väl inte att det var den snyggaste hojen på jorden, men den var trevlig att köra, även som 25kW (jag skall dock ha den avstrypt om jag handlar).

Så, frågan är: är det något att ha, en GS500F, 2004 med så många mil? Eller måste jag lasta på alla tillbehör på dunderbrummarn och bege mig till fastlandet för att spara in några tusenlappar och få något jag mer är sugen på (säg en ER5a eller liknande)?

Jag har klart begränsad ekonomi, annars hade jag köpt en ER6a för flera månader sedan.

Du måste tyvärr lämna ön. Köp lite äldre hoj så hittar du mycket kul för samma pengar:tummenupp

Last edited:
köp hellre GS500f en Er5
2846574259.jpg

jág har en gs500f nu och den saknar hästar,,,

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard