Vem vinner vad på SM I RR Knudan 2007

Vad tror du att en kille som kör 1.04.2 på en helt standard 600 och begagnade däck kan prestera med nya sulor? Kan det räcka till att blanda sig i toppstriden? :)

Fredde körde ju ett banrekord på knudan med beggade däck ;)
Nya däck kan ju göra allt från ingenting till någon sekund.

Fredde körde ju ett banrekord på knudan med beggade däck ;)
Nya däck kan ju göra allt från ingenting till någon sekund.
Jaha, okej då, då är det väl den tiden inget att hänga i granen för en rookie då :mad: Hähä...

Jag pratar om en kille som skall ställa upp i R600 :)

BTW, körde Fredde också en helt standard 600 :confused:

3097927 Vad tror du att en kille som kör 1.04.2 på en helt standard 600 och begagnade däck kan prestera med nya sulor? Kan det räcka till att blanda sig i toppstriden? :)
Det kan han säkert men Rookieklasserna är som vanligt svåra att gissa sig till hur de ska gå av flera anledningar. En är ju att man inte ens vet vilka som ska vara med.

Kör de så fort som 1:04 i R600..? Ofysatan. Nu ska det tränas till nästa säsong... :3freak
För att vinna krävs nog tider under 1.04... :näsblod

Bortförklaring
Jag jobbar :mad:
Det var den sämsta bortförklaring jag hört. Du kan inte på allvar mena att du prioriterar att bota sjuka och lytta före en given topp 25-placering i Rookie 600 på Knutstorp?

Last edited:
För att vinna krävs nog tider under 1.04... :näsblod

Det var den sämsta bortförklaring jag hört. Du kan inte på allvar mena att du prioriterar att bota sjuka och lytta före en given topp 25-placering i Rookie 600 på Knutstorp?

Någon måste ta hand om SH åkarna som kraschar på g-åsen, vi är två som delar på jourerna här under sommaren:näsblod

Jag kommer få mitt lystmäte nästa ERF om drygt 3 veckor då kommer damprejzing och dom andra rookisarna få smisk av farbror doktorn :yoparty

Tack för kaffet! :gnissla

Gsson vann STK 600, Gull vann 125R, Mats Törnvall R-1000 ledde stort innan han mulade på andra varvet, Per Nilsson vann R-600, Mårtensson vann SBK.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...