Vem vinner vad på SM I RR Knudan 2007

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Så här tippar jag

STK 600 så kommer #88 Gsson att vinna, #22 Mozz kommer att klå #29 Oscar, #78 Jorpes kommer att blixtra till och....

SBK #11 Chrille vinner, #81 Sweedie tappar skruvar och muttrar men blir 12:a.

250R domineras av #3 Robban Dobban, det blir minst tre kolvbyten och fem vevar för #20 Axxexs

125R #66 Gull

Tjockie-1000 Mad Mats Törnvall

R-600 #21 Lukas

Bifogat

• 100_0070.jpg
    100_0070.jpg
    116.9 KB · Visningar: 126
SS600 Gsson i torrt och jag själv i blött! :näsblod (jag kommer aldrig få spö av Mozz)

SBK Lorenzon, Mårtensson 2 på gamla däck

125 Gull

250 Watz om han kör annars RD

R600 Lukas

R1000 Mats

Gsson är en föredetting och kan möjligtvis sprattla sig upp på en bronsplats. Inser att skåneligan och Oscar blir svåra men men.... jag var före Oscar på träningen sist det regnade så...:arsele
Problemet med Oscar är att han, som han säger själv, aldrig skulle tåla att bli frånkörd av mig. Hellre kommer han att mula och snacka bort det efteråt...

Nu står det 3-2 till dig Oscar...

Gsson är en föredetting och kan möjligtvis sprattla sig upp på en bronsplats. Inser att skåneligan och Oscar blir svåra men men.... jag var före Oscar på träningen sist det regnade så...:arsele
Problemet med Oscar är att han, som han säger själv, aldrig skulle tåla att bli frånkörd av mig. Hellre kommer han att mula och snacka bort det efteråt...

Nu står det 3-2 till dig Oscar...

Det sista vi gjorde i regn var väl att köra race?? Hur gick det då och vem satte snabbaste tid?

Helt rätt i nästa påstående!

Fortsätt räkna gubbe! 4-2 Link-Link-KM-EM ger fyra pinnar!

Last edited:
Rookie 600 - Lucas (om han nu kommer)

Rookie 1000 - Mats troligen men jag hoppas på Svensken eller Petter. Svenskens tur att vinna.

Sen hoppas jag på att min man Nitrous lyckas riktigt bra i rookie 600 och även hans resesällskap och förare i rookie 1000, Sandstream.

Känns som att det kommer att vara en hel del kändisar från SH att snacka skit med. Eller i alla fall spana på genom gluggen. :)

Men vem som vinner respektive klass?
Hmm...ingen aning. Håller skånskt, så G:sson, oscar, axxexs och flykay76 ligger nära till hands. Eller varför inte Bennybåge? (En n00bs gissningar) Men huruvida rangordning, pallplats m.m. det vet jag inte. :)

Last edited:
125R = Gull
250R = Watz
SST = G:sson
SBK = Lorentzon
R1000 = Kreuger
R600 = Lukas

I SBK tror jag 1. Kim Jensen 2.Lorentzon 3. Mårtensson
Har inte sett vilka som kommer på någon lista!!!
Men om dessa kommer så.

Är det Törnvalls hemmabana?

Vi pratade precis med Lukas pappa, kanonkul att de kommer!

Själv är jag nöjd om jag är bättre än näst sist in i första kurvan :mad:

Vet inte exakt vilka som är anmälda i SBK, men jag satsar på personbästa vad gäller tid, och det bör kunna ge mig top 10.

GS1100-micke, jag ska tajta till alla skruvar och gå igenom hojen extra nu bara för det =)

Jag har ingen aning om vilka ska köra så det blir ju lite safe betting. :)
Vad tror du att en kille som kör 1.04.2 på en helt standard 600 och begagnade däck kan prestera med nya sulor? Kan det räcka till att blanda sig i toppstriden? :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...