Jag är kär

Nu måste jag fråga, jag har läst och hört utrycket emo, emo-barn osv. Men vad fasen menas, jag har inte en aning. Förklaring bitte!

Klicka på Emo-länken från den här sidan, så får du en riktig bakgrund till det hela; http://punkrock101.tk/

Men i dagens samhälle använder allt fler uttrycket 'Emo' åt allt som är konstigt. Jävla fegisar. :tungan

Första skivan hon släppte själv är helt suverän! Lyssna gärna på den med.

(Hon är med på ett hörn i bandet Hello saferide med...)

jag fattar inte hur ni kan få detta till emo haha. EMO = Emotional Hardcore.
SKulle kalla det någon form av pop med inslag av gammal rock :tungan

jag fattar inte hur ni kan få detta till emo haha. EMO = Emotional Hardcore.
SKulle kalla det någon form av pop med inslag av gammal rock :tungan

Själva musikbegreppet Emo är ju en annan sak. Att dock VARA emo är .. erh också en annan sak. Pandor och sånt. Och rakblad passar ju in därmed. Puss.

Last edited:
jag menar inte o va taskig, men är hon max vad du kan fantisera om?.. får en o undra vad du vågar vingla fram till på krogen!.. :s

Med tanke helt separat på att du dels kallar dig själv snygging (gjorde jag senast när jag chattade på aftonbladets chat, var 11år då) samt den bilden du valt på dig själv i profilen känns det inte som jag behöver kommentera detta.

Med tanke helt separat på att du dels kallar dig själv snygging (gjorde jag senast när jag chattade på aftonbladets chat, var 11år då) samt den bilden du valt på dig själv i profilen känns det inte som jag behöver kommentera detta.

Jag tycker att hon var jättesöt och väldigt charmig. Bra smak!

Själva musikbegreppet Emo är ju en annan sak. Att dock VARA emo är .. erh också en annan sak. Pandor och sånt. Och rakblad passar ju in därmed. Puss.

Vad jag vet så finns det egentligen ingen "stil" som heter emo, det du syftar på är Fashioncore skulle jag tro..svart hår osv. :tummenupp

Jag tycker att hon var jättesöt och väldigt charmig. Bra smak!

Jag håller helt med Kexet. Hon var söt..kanske skulle bli sötare med en lite mer organiserad frilla och en mindre kladdig sminkning men hon hade ju smal midja och enorma rattar, söt mun och hade ju helt klart talang (vilket är viktigast).

Tycker att låten var störtskön. Påminner om Uppsalas studentorkestrar som boppar på Valborg..kunde nästan känna lukten av soltorkad billig skumpa i UFF kläder :hihi

Hon får utan tvekan tummenupp

Upp med en bild då för oss som inte kan köra Youtube på testdatorn!

Arghh, kan inte hålla mig längre.. Fy fan vilken jävla ödla!!!

Sådär.. Nu känns det bättre.. :wiggle

Du gjorde ett försök tidigare, men kom inte på nåt och svara...

Jag håller helt med Kexet. Hon var söt..kanske skulle bli sötare med en lite mer organiserad frilla och en mindre kladdig sminkning men hon hade ju smal midja och enorma rattar, söt mun och hade ju helt klart talang (vilket är viktigast).

Tycker att låten var störtskön. Påminner om Uppsalas studentorkestrar som boppar på Valborg..kunde nästan känna lukten av soltorkad billig skumpa i UFF kläder :hihi

Hon får utan tvekan tummenupp

YES! Nörsy är på min sida! Du kan få va med på bröllopet!

Upp med en bild då för oss som inte kan köra Youtube på testdatorn!

http://www.missli.se/Ny mapp/pics/18b.gif

http://www.missli.se/Ny mapp/pics/12b.gif

Last edited:
Mmm.. eller så plockade jag bort länken med en shemale..

Smaken är som baken, FiskFredda.. Men bruden är klädd som min faster och sjunger ännu sämre.. Och vad fan har hänt med håret?

Hon såg inte alls bra ut, men hon hade en grym röst. Om du inte tittar på henne och bara hör hennes låtar, låter det som att hon ser bättre ut än vad hon gör. :tummenupp :crash

:påseöverhuvet

Last edited:
Farligt att presentera sina drömmars flicka på ett forum där idealet troligen handlar om blonda bimbos från senaste numret av Moore ;)

Själv tycker jag att hon är rätt charmig, har en intressant (i positiv bemärkelse) röst och dessutom verkar ha lite humor så det blir :tummenupp

Hoppas hon lyckas göra sig hörd bland alla allt mer likriktade artister som bolagen är så glada för att hypa. Jag ska definitivt hålla ett öga på hennes utveckling som artist.

Rock on! :yoparty

*/ ?>
Back