Spamtråd M+S

3092361 Pysch har ju bevisligen en hel hög så ring du dit! :tummenupp



Det brukar lätt bli så!

Har ni också haft mer att göra den här sommaren pga vädret? Jag menar, de ha ju sålt mer böcker för att folk är inne mer så...
Ja, nu blir det stranden för blommans del :)

3092385 Ja, nu blir det stranden för blommans del :)
Eller kanske nakensolning hos mammsen :vägermedhändernasmiley

3092385 Ja, nu blir det stranden för blommans del :)


Eller kanske nakensolning hos mammsen :vägermedhändernasmiley
Eller kanske nakensolning hos mammsen :vägermedhändernasmiley
 
Last edited:

Det brukar lätt bli så!

Har ni också haft mer att göra den här sommaren pga vädret? Jag menar, de ha ju sålt mer böcker för att folk är inne mer så...

Hmm, kan jag inte påstå faktiskt. Det är helt omöjligt att försöka spå våra kunder, en dålig dag kan bli den mest lönsamma nånsin på 5 minuter :näsblod.

Kassorna har vart som vanligt tycker jag, skillnaden är att det vart mindre turister hittills i sommar, det kanske kommer nu i Augusti :).



@Blomman: Är du full eller är det bara jag som tycker att du svamlar?! Slapp du jobba idag :va.
 
Nu ska jag ut i solen och läsa lite :)

Hmm, kan jag inte påstå faktiskt. Det är helt omöjligt att försöka spå våra kunder, en dålig dag kan bli den mest lönsamma nånsin på 5 minuter :näsblod.

Kassorna har vart som vanligt tycker jag, skillnaden är att det vart mindre turister hittills i sommar, det kanske kommer nu i Augusti :).

Ok, då vet jag! Tack så mycket :)
 
Last edited:
Nu ska jag ut i solen och läsa lite :)



Ok, då vet jag! Tack så mycket :)

Läsa? Drog vi inte just en paralell mellan bokförsäljning och porr :hihi.

Men men, ha det så kul i solen med din "bok", själv ska jag märka upp en låda med böcker som precis kom nu ;).
 
Lyckades du sova emellan och ändå vara pigg dagen efter?

Tyvärr så lyckades jag inte somna på hela natten. Slumrade till en stund vid 8a imorse och efter 3 timmars sömn så e man iform igen.

Nu ska jag ut å åka lite hoj.

jag drack kaffe igår, gränsfall till för lång tid innan jag sov. men jag kom upp efter att klockan ringt ca 30 minuter och försökt väcka mig iaf.
Bättre än vanligt, för idag somna jag inte om iaf!
 
Läsa? Drog vi inte just en paralell mellan bokförsäljning och porr :hihi.

Men men, ha det så kul i solen med din "bok", själv ska jag märka upp en låda med böcker som precis kom nu ;).

:hihi

Jo, just det, och det var böckerna som jag hade koll på :gnissla
 
Låter inte helt fel...

Nu ska jag skicka motorer till sydafrika så det så :)

Det var mest för varmt!

Är det någon som har förslag på var man kan åka o bada i närheten? Gärna nåt ställe som man inte behöver har körkort för men allt mottages tacksamt!
 
Fan i helvete vad tråkigt jag har på jobbet :mad:!!
Har t o m legat på knä och skurat golvet i brist på annat men orka :mad:.

Ikväll ska jag bli dyngrak och dansa skiten ur alla sopor till danswannabes på Trädgårn :mad:.



Kanske blir jag gladare efter den dagliga pizzan som nu strax skall inmundigas :).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top