Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Igår blev jag förbannad! Jag förlorade i minigolf mot Ankan. I Vinslöv! VINSLÖV! Minigolfens...be..grrr :mad: FAN!:mad:
 
eurosport!!

Blir fan galen på denna j-a kanal, kollar man text-tv så får man veta att programmen går si, eller kollar man nätet då går programmen så...
o kollar man länken på aftonbladet, ja då finns det plötsligt ännu en version:huvet
 
Blir fan galen på denna j-a kanal, kollar man text-tv så får man veta att programmen går si, eller kollar man nätet då går programmen så...
o kollar man länken på aftonbladet, ja då finns det plötsligt ännu en version:huvet

Mmmmm och när man väl slår på TV:n så är det inget av det :mad:
 
Är förbannad på mig själv för att jag brände 900:- på krogen igår.
Talanglöst.:huvet

Minnesluckorna är en ren bonus.
 
SEMESTERN ÄR SLUT :mad:

Klockjävulen ringer om 7 timmar

FY FAAAN :huvet :huvet

Fast nu kom jag på att jag har en trisslott i plånkan.... återkommer med resultat

Resultat Ingenting x 10 :huvet
 
Last edited:
ska upp om 6 timmar och kan banne mig inte somna!
har inte somnat en natt före 04 hela denna veckan trots dubbla sömntabletter :huvet :huvet
 
Första dagen efter semestern :huvet :huvet

värmeböljan kommer till sverige NU!! :huvet :huvet

Hojjen va trasig halva semestern :huvet :huvet

Bränt alla mina pengar :huvet :huvet

Börja bråka med chefen efter 2 h på jobbet :arsele
 
Att min jefla handled har börjat göra ont igen och att jag ser ut som pongo pga alla blåmärkena på mina ben :mad:
 
Blev irriterad av att jag gick in på sh å börja läsa denna tråd.:mad:

Offrat redan 3 veckor av min semester på sverige...bara 5 veckor kvar av semestern, sen jävlar ska jag lata mig..
 
jag sprang in i en kaktus och blev riktigt förbannad på den som hade ställt den just där!!!
 
Satan ta alla långfingrade jävlar som inte kan låta bli andras prylar. :mad:

Nu blir det ett jäkla jobb & borra ur bultarna som tjyvjävlarna skruvade ur en bit för att sedan slå av. PACK!!!

edit: är lite obehagligt att packet kanske var i närheten av hojen då jag var ut & satt på skivbromslåset som jag kom på att jag glömt. Detta efter att jag hört en smäll, som jag tror var från de att de sopade av bultarna.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top