Spamtråd M+S

Gjorde 3 st pyttesmå wheelie's idag på 1,a växeln och var kanonstolt tills nummer 3 gjordes i en lagom fin uppförsbacke då jag blev rädd och slog av och slog således i pungen väldigt hårt :D men men! smällar man får ta!

/Martin

Ja men skål på er då :öl

Keso, gick det bra med bilen?

Last edited:
Hahaha, ja visade ju rumpan för halva högsbo/mölndal igår så jag har nog gjort mitt :D :hihi

Bild kommer!!!!

Inte första gången du visar halva röven när du kör hoj, varför envisas du med att ha kläder på dig när du kör?

Tog du bilden på röven själv eller vad :gnissla?

Det ska hänga på väggen :) bredvid köket fast ändå i vardagsrummet, så det blir precis bredvid där micron ska hänga :va

Du har ju köket I vardagsrummet, hur kan det då vara bredvid? :tungan

Last edited:
Neeh har ingen repsolhoj, hojen e ba schwartze...

åhh fan... då finns det fler än en sån jacka i byn då :va

Men fan va ni spammar då! Jag har varit ute o flängt i en timma.... Som sagt det gäller att ligga i...

ja som fan.... jag har massa att ta igen nu jue....

Ja men skål på er då :öl

Keso, gick det bra med bilen?

ja skål....

Man tackar. Så snabb ser jag ut på Gåsen i REC!

:jäs

ja det va hemskt va snabb du såg ut.... men måste missat att se dig när ja va där med gottis... eller så visste jag bara inte vem du va :D

kolla din gästbok och du skola finna...

På Gotland såg jag solen för första gången på fyra veckor. Det var trevligt. Där fanns också mycket :tuttar och :öl

hade du det bra då?

Last edited:
Fan ingen som e vaken såhär dags alltså.... iaf ingen i spamtråden.. jaja får väll gå och lägga mig jag med då så man inte klassas som konstig och onormal....

Jorrå, jag är vaken. Kan tänka mig å spama lite, jag har aldrig vart nån hejjare på det :)

ja det e segt... fattar inte varför de inte fixar det... men snabbare så här dags iaf än på dan...

Fast emellanåt "låser" de sig typ tycker ja ändå (oavsett tiden på dygnet).. Ajja, swedie får väl till det för lr senare :)
Undra om de kommer nåt regn nu då.. smhi hade på sin hemsida regn mellan 00-06 ju.. Fast de har ju å andra sidan haft fel förr....

Last edited:
Fast emellanåt "låser" de sig typ tycker ja ändå.. Ajja, swedie får väl till det för lr senare :)
Undra om de kommer nåt regn nu då.. smhi hade på sin hemsida regn mellan 00-06 ju.. Fast de har ju å andra sidan haft fel förr....

ja du ja vet inte va jag skall säga... funkat dåligt länge nu men inget som händer....

ja du va hörde jag.. har de fel i 60% av sina prognoser? eller va va det... rätta mig om jag minns fel....
men låter inte orimligt....

nej nu ska jag fan sova iaf... sov gott när det e dags....

ja du ja vet inte va jag skall säga... funkat dåligt länge nu men inget som händer....

ja du va hörde jag.. har de fel i 60% av sina prognoser? eller va va det... rätta mig om jag minns fel....
men låter inte orimligt....

nej nu ska jag fan sova iaf... sov gott när det e dags....

Natti & sov så gott :)

Bara 60% fel? Dom kan omöjligt haft 40% rätt denna sommaren.., Känns som jag skulle göra ett bättre jobb genom å säga att morgondagens väder skall bli samma som dagens..

Nu börjar jag bli hungrig till råga på allt.. Å imorgon blir de upp å jaga ett jäkla däck till hojen

Last edited:
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...