Spamtråd M+S

Last edited:
"tvätta-tvätten" är ett av de "svåra movesen" som visas i stamparnas instruktionsvideo, "Stampa med Learoy"

Mina favoritstamp är nog ändå "vilse i skogen+vilsna ögon" eller "gå som kungen"

Sicken kille!
Skönt klipp.

du får :corn då?? :brynad:

har du inte förstått att jag är sån där totalonanist? :D :pannkyss

"tvätta-tvätten" är ett av de "svåra movesen" som visas i stamparnas instruktionsvideo, "Stampa med Learoy"

Mina favoritstamp är nog ändå "vilse i skogen+vilsna ögon" eller "gå som kungen"

Sicken kille!
Skönt klipp.

haha va? va e det för film? länka nu....

Last edited:
Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på
besök här idag och fått en varning om att det inte är tillåtet att elda i sin trädgård.

Låg ett visitkort i brevlådan med följande text på baksidan: " Fortsatt eldande här får tyvärr vissa konsekvenser"

Tydligen har vi grannar som inte vågar komma fram och prata med oss direkt utan hellre ringer upp Miljöförvaltningen och låter våra skattepengar gå till att en inspektör ska "rycka ut".

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt skiten, hade lite högre tankar om grannskapet faktiskt.

har du inte förstått att jag är sån där totalonanist? :D :pannkyss

haha va? va e det för film? länka nu....

finns nog på you tube. funkar inte på jobbet dock.
tror jag hittade den att ladda ner nån gång när jag sökte på google.

"Stampa med Learoy"

haha jasså.. ja kanske kan va intressant då.. men då äre enbart för :corn skull..... har du :öl så är nog dealen sluten....haha

kan du ta min tvätt med när du ändå är igång?

Ja vet inte, du har ju gått på det där med öl tidigare så jag kanske bara kan ljuga och säga att ja har :öl med :hihi
ja då får det va smör på :corn och inge salt för det river nog rääät gött annars :gnissla :näsblod

besök här idag och fått en varning om att det inte är tillåtet att elda i sin trädgård.

Låg ett visitkort i brevlådan med följande text på baksidan: " Fortsatt eldande här får tyvärr vissa konsekvenser"

Tydligen har vi grannar som inte vågar komma fram och prata med oss direkt utan hellre ringer upp Miljöförvaltningen och låter våra skattepengar gå till att en inspektör ska "rycka ut".

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt skiten, hade lite högre tankar om grannskapet faktiskt.

kanske läge för en "fuckyouburnout"?

Miljöinspektionen vet väll inte hur stor grill ni har? :D
Bjud in dom på en korv medans ni eldar brädor i grillen :tummenupp

3084591 Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på

ja, jag vet inget om det :vissla ;)

nu har jag fått ihop bordet förresten! nu ska det bara väggmonterad :)

Vad h ar hänt, varför har blomman tid att spamma dagtid? Sover du på nätterna nu?

EDIT: Inlägg 700

Stängs tråden snart då? :(

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!