betsy
Fuck cancer
Rossi ringde just och vill låna mitt monster 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och du sa nej, för du ska väll köra självRossi ringde just och vill låna mitt monster![]()
Nja, jag sätter tillbaka skjutspinnarna så åker vi bägge två! Just nu letar jag febrilt efter paragrafer om skjuts på race.Och du sa nej, för du ska väll köra själv![]()
Från regelementetKänn er utmanade.
uppmanat grannen till att köra BOTT med sin Honda VT125C
En söt liten Honda med håriga 15 V-twinn hästar.![]()
Motor
I Nordic BoTT gäller 2 cylindrar, fyrtakt, slagvolym 748 cc - 1247 cc.
Var det snubben som "sågade" av två cylindrar från en Allisson V16 och fick en twin på fem liter eller vad tusan det var? Helt sjukt bygge i varje fall.3081635Sen har vi ju Lucky Keizer som har snackat om att dyka upp med ett bygge som lär dra alla på rakorna iaf !
För er som inte kommer ihåg honom:
Var det snubben som "sågade" av två cylindrar från en Allisson V16 och fick en twin på fem liter eller vad tusan det var? Helt sjukt bygge i varje fall.![]()
Från regelementet
Så var det nog. Frän idé!3082052Jag tror att det är en V12 från RR på 27 liter som har fått släppa i från sig
yttre cylinderraden.
Det är en gammal flygmotor, grundkonstruktion från 40-talet, men har även använts i bla strv 101/102 centurion ( innan de dieselkonverterades)
En hysterisk bränsletörst sätte stopp för dem, en centurion med bensinmotor kunde dra upp mot 300 liter rejält blyad högoktanig soppa på en timma vid körning i tuff terräng!
Micke Larsson tipsade mig om att en 748RS var till salu. Alla som gillar riktiga racehojar blir knäsvag av den. Kolla in dessa härliga bilder. Vad härligt det är med en riktig fyrtaktsracer. Om inte bliderna viker knäna på en så kommer servicekostnaden definitivt att göra det. I love it! En sån vill jag ha!![]()
Vilken vart? En kompis till mig som är långt gången i italienskasjukan funderar på att börja köra Bott, och letar efter en 748.
/Pär
Går du i säljtankar? Skicka en offert via PM, jag kanske gör något tokigt, spenderarbyxorna är på just nu, ikväll var jag förbi och hämtade min gamla Aprilia RS250 som jag köpte tillbaka från Anja.Måste det va en RS, lr räcker det kanske med en 748 SP?
Går du i säljtankar? Skicka en offert via PM, jag kanske gör något tokigt, spenderarbyxorna är på just nu, ikväll var jag förbi och hämtade min gamla Aprilia RS250 som jag köpte tillbaka från Anja.
Går du i säljtankar? Skicka en offert via PM, jag kanske gör något tokigt, spenderarbyxorna är på just nu, ikväll var jag förbi och hämtade min gamla Aprilia RS250 som jag köpte tillbaka från Anja.
Kom precis på att jag glömt svara dig i riktigt lat semesteranda! ;o)
Det var Bo Leander som hade sin 748RS ute till försäljning på Ducceklubbens sida (tror jag det var?) men jag kan inte hitta annonsen igen. Han kanske har fått den sål eller ångrat sig. Bor i Stockholmstrakten så du kanske kan leta reda på honom via Eniro.
När hojen gick som bäst så var det pallplats i Synsam, 2:a plats som bäst tror jag.
//Micke
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show