BoTT 2008 ! Spekulationer och gissningar....

Ser att Swedie ska sälja sin hoj....
....han kanske ska uppgradera till Buell`s nya värsting ?
Eller har Ducati gett honom ett fabrikskontrakt på en 1197:a med Mr: Falappa himself som stallchef ?

Han ska få Aprilias nya V4 istället och satsa på Syperbike, 200 kusar, 157 kilo. Det kostar någon annonsplats till här men det är det värt :D

Klassen heter Nordic BoTT så ni vet. Den kommer att finnas kvar på samma sätt 2008 och sedan får vi se.

Det kommmer förmodligen mera folk nästa år bl.a. från Danmark och Norge enligt mina kontaktmän. Förhåppningen är att vi får fullt startfält.

OBS Oseriös tråd! detta seriösa inlägg kan skapa missförstånd i debatten!:D :D :va

Midvinternattens köld är hård...men vad gör det när det finns en 748RS till salu! En av endast 52 tillverkade, varav fyra finns i Sverige. Upp till bevis nu alla fyrtaktsälskare som påstår sig gilla äkta racing. 748RS är en äkta fyrtaktsracer, man ställer ventiler efter 50 mil oc byter vippor efter 100 mil. Högt effektuttag = mycket slitage = mycket underhåll = racing. Någon borde ta och köpa den där cyklen och se till att den hamnar på banan så att vi kan få se den på årets BoTT-race. Jag tog en lång titt på mig själv i spegeln och lät insikten sjuka in, den om att jag i min nuvarande livssituation aldirg kommer att ha tid att drifta den där cykeln, tyvärr....
:(

Edit.
Länk till några bilder...
Micke Larsson tipsade mig om att en 748RS var till salu. Alla som gillar riktiga racehojar blir knäsvag av den. Kolla in dessa härliga bilder. Vad härligt det är med en riktig fyrtaktsracer. Om inte bliderna viker knäna på en så kommer servicekostnaden definitivt att göra det. I love it! En sån vill jag ha! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...