Är också ägare av den luren.
Haft min i typ 2 månader nu och jag är nöjd. Har inte riktigt provat allt , men ändå.
Det som imponerar mest är kameran, den är riktigt bra. Har tagit en bild på hojen och låtit en fotobutik skriva ut en bild 18x24.. Äckligt bra!
Gps:en är också helt ok, när den väl har kommit igång. Det varierar mellan 2-10 minuter. Kartor tankar den gratis via Wlan, så du måste va ansluten till ett wlan om du kommer till en plats som du inte har en karta över. Eller så kan man tanka hem kartor till datorn och lägga över. Så har jag gjort och jag har nu hela sverige. Kartorna är gratis.
Wlanet funkar bra, webläsaren är också smidig. Msn funkar via wlan och även skype, har dock inte kommit igång med det. Funkar givetvis också via 3G-nätet eller gsm.
Det går fint att använda telefonen som Mp3 spelare. Den har ju en vanlig 3.5mm utgång, så det går att koppla in vilka hörlurar eller högtalare som helst. Mycket bra! Ytterliggare ett plus är att man kan konvertera låtarna med ett program man får med. Dom blir typ 1-1.5 MB.
Lite negativa saker då:
Batteriet.. Använder du telefonen mycket, typ lyssnar musik, surfar, använder gps, fotar så måste du nog ladda varje dag.
Vanlig användning typ varannan eller var tredje dag.
Sladdrig lur, slajden känns lite ostabil, men snygg är den ju.