BoTT 2008 ! Spekulationer och gissningar....

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Ja vad händer med BoTT 2008 :)

Det blir en supportklass till STCC och tar snabbt över all medieuppmärksamhet från de stackars bilarna :va

KTM plockar in Kallio på en fjolårs superduke med eftermoterat clip-on och öppnad luftburk :va

Ducati chartrar flygplan som kör i skytteltrafik mellan sverige och Italien med Capirossi och Stooner som kör på varsinn superdupertrimmad 848:a, eller kanske till och med 748:a :va

Suzuki går ner i källaren och hämtar en TL1000 som rostlagas och trimmas av den lokala bysmeden :va

Aprilia sätter Swedie på en shiver 750 (med gatdäck!) för att låta dom andra få en chans :va

Yamaha plockar fram esset Kenny Robert senior och sätter honom på en nertrimmad Mt-01:a med extra kromtillbehör :va

Så där ja, nu har min fantasi tagit slut ! Nu är det dags för er att fortsätta spekulera och hetsa kring denna växande klass :tuttar

OBS! Ingen seriös tråd ! Har inga belägg för mina påståenden alls och sakfelen är säkert enorma !

För övrigt så tycker jag att BoTT är värd ett eget underforum på racingavdelningen här på SH (seriöst !) !

Jänkarna kanske skeppar över Jeremy McWilliams och en av deras överblivna Buell XBRR från deras satsning i AMA Formula Xtreme i en container som efter en kortare tågresa genom Europa dyker upp på första deltävlingen i Sverige då de initialt, som vanligt, blandat ihop Sverige och Schweiz. Tycke uppstår direkt med teamet som framför en Chevrolet i STCC och beslutet tas att köra hela serien!

Hyosung bestämmer sig för att ta över världen att deras segertåg lämpligtvis inleds med seger i BoTT. En nucleärt trimmad 650 och en ytterst liten förare som har ett långt och krångligt efternamn dyker upp.

Last edited:
Okada kommer hit på en 500 V-twin och lägger landet i ett blått skimmer. Basshunter kommer på BoTTen Anna :tungan

Last edited:
Lista aktiva medlemmar här på forumet så ska vi se om inte en egen kategori faktiskt går att skapa. :)

BoTT 2008 kan innehålla en hel del a-förare ... det är flera som visat intresse. Jag skulle definitivt få en match ... varje race.

Förövrigt ska Rossi börja köra BoTT. :D

Jag ska personligen inte åka runt på en påse skit och kommer därmed spöa Swedie i parti och minut. :rolleyes:

Duccarna kommer vara fortsatt långsamma, oavsett förare och hojmodell ;)

Klassen heter Nordic BoTT så ni vet. Den kommer att finnas kvar på samma sätt 2008 och sedan får vi se.

Det kommmer förmodligen mera folk nästa år bl.a. från Danmark och Norge enligt mina kontaktmän. Förhåppningen är att vi får fullt startfält.

Mikkel Torp
Webmaster Nordicbott.net

En riktig högoddsare är att jag säljer min könslösa japs, ser ljuset, pantsätter både barn och fru för att investera i en 1098S med själ.

En riktig högoddsare är att jag säljer min könslösa japs, ser ljuset, pantsätter både barn och fru för att investera i en 1098S med själ.
Jag satsar omgående en hundring på det :tummenupp
Vågar du provköra en 1098 eller är du rädd för att fastna i träsket :D

:D
Jag ska personligen inte åka runt på en påse skit och kommer därmed spöa Swedie i parti och minut. :rolleyes:

Duccarna kommer vara fortsatt långsamma, oavsett förare och hojmodell ;)

Tsss, bara ett försök att mörka att du Swedie å Greven funderar starkt på att fixa varsin 1098:D

Vad är det för regler för kubik som gäller? Är det 1200 som är max? Isåfall kanske ktm:s rc8 kan vara nåt oxå, om den nu blir klar till nästa år.

Kan du inte nöja dig med att skruva bort två av dina kolvar och ta ur tändstiften då? Så får du tvåcylindrigt, vibrationer och själ till din babyblå:a japs :D

Lite nyfiken: Har du någon aning om vad man får i pant för en lätt begagnad hustru och två barn? Räcker det till en S?

Lite nyfiken: Har du någon aning om vad man får i pant för en lätt begagnad hustru och två barn? Räcker det till en S?

Tänk om din fru har samma tankar om dig ? Helt plötsligt är du såld och frugan kör BoTT på en 1098 ! Vid närmare eftertanke så låter det kanske inte helt fel....bara köparen är den rätta !

Gött, nu börjar den här tråden spåra ur lite grann :tummenupp :tuttar

BoTT därför att två stora :tuttar räcker alldeles utmärkt :tummenupp

Men vad ska rossi löra för cykel ? M 0,5 kanske.....

Tänk om din fru har samma tankar om dig ? Helt plötsligt är du såld och frugan kör BoTT på en 1098 ! Vid närmare eftertanke så låter det kanske inte helt fel....bara köparen är den rätta !
Hon har nog tänkt tanken både en och två ggr är jag rädd, dock skulle hon aldrig köpa en motorcykel. Men skulle jag bli såld för en 1098S så skulle jag kunna ta det tror jag :D En annan faktor är att mm det är så att hon och barnen är värd en ny Ducce, så är jag nog värd som pedalerna till en DBS ifrån -78 skulle jag tro. Då har hon nog hellre mig kvar så att jag kan tanka bilen - iaf. hoppas jag det :D

Last edited:
Vågar du provköra en 1098 eller är du rädd för att fastna i träsket :D
Jag ska flirta lite med Emullo nästa gång vi är på samma körning. Risken finns väl att man blir kär i fanstyget (hojen alltså).
Tyvärr så verkar det vara tvärtom, man får hosta upp en slant för att bli av med dem. Fördelen är att man sen kan äta blodpudding resten av livet och köra Ducati :hihi

2 Monster original-klasser är nog också på gång... med och utan vattenkylning....hmmm...
Superduke får väl köra med i vattenkylda klassen då ?

Rykten och spekulationer ......

Jag har hört rykten om en SuperDuke-klass, nån som har hört liknande? :va

Supportklass till BoTT?

De kör en sådan klass i Storbrittanien vet jag, den ska tydligen vara rätt underhållande. Det finns ju en drös med osålda 05/06:or i vårt avlånga land, KTM borde återkalla dessa från handlarna för att istället arrangera en sådan supportklass och leasa ut hojarna under säsongen för en billig peng! :)

Om allt går som det ska så kommer jag vara med:tummenupp

En luftkyld tvåventilsklass för oss riktiga bakåtsträvare skulle sitta fint :yoparty
Får jag ingen sån så hotar jag med att komma med min gammla SS och agera bromskloss :mad:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon