jasså du bor uppöver där, får ta kryckorna å komma å fika nån da suger å sitta hemma nu![]()
Länge sen man såg dig nu...
Var håller du hus?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jasså du bor uppöver där, får ta kryckorna å komma å fika nån da suger å sitta hemma nu![]()
Såg en massa duccar på avenyn igår kväll vid 20:30, ngn härifrån?
Den går gubbgött!3074069Den verkade gå helgött iaf...![]()
Var det zajtar och hans vita honda jag såg idag vid rondellen mitt emot mcdonals i partille (på andra sidan av e20 dvs), och bara några minuter senare i rondellen vid björndammen? Själv körde jag bil dock
Vinkade på en silvrig erretta på E20 i stora svängen precis där den blir E6 ?
Massa motards vid GP nyss fast som stod vid nån kiosk där?
/Martin
Jo fan det va jag .. hade lite tid över så man hälsa på en vän där uppe.. jävlar va blött det va bara ehhehe...
![]()
Länge sen man såg dig nu...
Var håller du hus?![]()
Tjenare! Nää suttit hemma å tyckt synd om mig själv,men nu börjar ja bli rörlig, ska ta mig till gp nästa helg å kolla lite tänkte ja mig.
Vi hade en ligist som körde hemma på gatan och varvade med sin offroadmotorcykel![]()
Blåvit GRSXR600 06-07(?) med LeoVinceburk och en Yamaha R6 Rossi vid Jaegerdorffsplatsen runt 17?
Den är så galet snygg den där Suckan!![]()
du var på avenyn runt 14 också måste varit dig jag såg viiit moppejag satt på hardrock å åt lite mat.
Jo det va jag .
va påväg till gp skulle köra ..
blev en liten rund sen kom ju regnet ..
Så du känner han med Rossi replican? ja såg den härromdagen jag med den är nice3079613killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina![]()
Ja, iallafall Suzukin! R6 (alla innan 06) är världens fulaste hoj. Lätt.killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina![]()
då undvek ni aldrig regnet igår, kom in 1800 på GP men stannade kvar då jag hade dejt med två andra triplar, vi höll oss på hisingen igår kväll och klarade oss utmärkt från regn
Vad har hänt?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |