Var det du???

Hel svart R1:a med ny tail å utan reg plåt. tror det var slicks på också, svart vit alpinestars jacka å jeans, XR-1000 Diabolic hjälm,

Du gled förbi mig genom tingstadstunneln. efter du gled förbi mig så körde du mellan några bilar för att sedan göra en liten wheele innan du körde ur tunneln och åkte norr ut.

Jag körde en silver färgad Er-6n...blev lite avis. din lät ju helgött. tur att tunneln inte är så lång

Jag tror jag vet... Hemligt. Muhaha! :D
Lite o göra på jobbet idag eller? :)

Jag tror jag vet... Hemligt. Muhaha! :D
Lite o göra på jobbet idag eller? :)

har inte jobbat...har varit i växjö...var på väg hem när den hemliga gled förbi...haha

Silver sv 650 med tjej bakpå vid linneplatsen vi brummade på en blå o en svart HD

Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika

Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika

Var det du minsann :hihi.

Vi var inte sura men du hade en blå R1:a höger om dig som körde med oss, han vart lite vilsen och visste inte vart han skulle så en snabb ordväxling (läs: skrika) med honom var det jag hann med vid rödljuset.

Blomman påpekade dock lite senare att det tydligen var två cheyer på den där bladen och då gick det ju upp för mig vad man gått miste om ;).

Såg en massa duccar på avenyn igår kväll vid 20:30, ngn härifrån?

3072591 Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika
Inte då... vet du hur min hjälm klämmer ihop mitt ansikte så jag ser ut som en satans hamster i ansiktet.. (jag ser inte alltid ut sån alltså :näsblod )

Däremot såg jag inte att det va du, jag ställde mig lite dumt till så ja såg bara din syrra och henne kände jag inte alls igen, men fin hoj hade hon :)

Var det du minsann :hihi.

Vi var inte sura men du hade en blå R1:a höger om dig som körde med oss, han vart lite vilsen och visste inte vart han skulle så en snabb ordväxling (läs: skrika) med honom var det jag hann med vid rödljuset.

Blomman påpekade dock lite senare att det tydligen var två cheyer på den där bladen och då gick det ju upp för mig vad man gått miste om ;).

Jasså, han var med er. Vem var det då?
Vi får ta av oss hjälmarna och fladdra lite med håret nästa gång då :fladdrar

Inte då... vet du hur min hjälm klämmer ihop mitt ansikte så jag ser ut som en satans hamster i ansiktet.. (jag ser inte alltid ut sån alltså :näsblod )

Däremot såg jag inte att det va du, jag ställde mig lite dumt till så ja såg bara din syrra och henne kände jag inte alls igen, men fin hoj hade hon :)

Hamsrar är fina :pannkyss
Tänkte att ni kanske var koncentrerade för att ni skulle räjza :hojraket

Last edited:
Motard, KTM? å kåplös sporthoj vid Bohus centrum idag vid 19 tiden, nån härifrån?

3071963 Hel svart R1:a med ny tail å utan reg plåt. tror det var slicks på också, svart vit alpinestars jacka å jeans, XR-1000 Diabolic hjälm,

Du gled förbi mig genom tingstadstunneln. efter du gled förbi mig så körde du mellan några bilar för att sedan göra en liten wheele innan du körde ur tunneln och åkte norr ut.

Jag körde en silver färgad Er-6n...blev lite avis. din lät ju helgött. tur att tunneln inte är så lång
Haha... låter som mig de där... :) Väldigt va du va uppmärksam då... bara ett fel, de va inga slicks, utan vanliga gatdäck... :tummenupp

Last edited:
Haha... låter som mig de där... :) Väldigt va du va uppmärksam då... bara ett fel, de va inga slicks, utan vanliga gatdäck... :tummenupp

Den verkade gå helgött iaf...:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...